Apple raste kao globalni brend

Izvor: ITsvet.com, 23.Sep.2009, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Apple raste kao globalni brend

Apple je poboljšao svoju poziciju na Interbrand listi za 2009 godinu kada su u u pitanju najbolji globalni brendovi. Kompanija je napredovala za četiri mesta i sada se nalazi na dvadesetom ispred kompanija kao što su Sony i Nintendo. Coca-Cola, IBM i Microsoft zauzimaju prva tri mesta. Ostale kompanije koje su u prvih deset uključuju imena kao što su McDonalds, Google, Toyota, Disney i Intel. Nema mnogo izmena u prvih deset u odnosu na prethodnu godinu, već su se samo pozicije pojedinih kompanija promenile. Interbrand sebe navodi kao najveću na svetu kompaniju za konsalting brendova. Ova kompanija u okviru svoje liste rangira 100 najboljih brendova u svetu.
Pogledaj vesti o: Apple,   Intel

Nastavak na ITsvet.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta ITsvet.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta ITsvet.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.