15.10.2015 ::: Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend

Izvor: AutoMagazin, 15.Okt.2015, 02:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

15.10.2015 ::: Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend

Toyota brend sada vredi 49.048 miliona USD. To je četvrta godina zaredom da je Toyota rangirana u prvih 10 i predstavlja rekordni skok na 6. mesto, u odnosu na 8. u 2014...

Vrhunac ovogodišnjeg izveštaja predstavlja činjenica da tehnologija i automobilski brendovi dominiraju listom i zajedno zauzimaju 28 pozicija od mogućih 100; kao i priznanje brendovima usmerenim na rešenja pojedinačnih potreba korisnika.

„Izveštaj „Best Global Brands“ ispituje >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << šta je potrebno brendovima kako bi uspeli u današnjem hiper-fragmentisanom svetu. S obzirom da ljudi zahtevaju trenutna, personalizovana i „skrojena“ iskustva, biznis i brendovi moraju da se kreću u korak sa životom“, rekao je Jez Frampton, globalni izvršni direktor Interbrand-a. „Mnogi od brendova koji su se našli u ovogodišnjih „top“ 100 su se tako intuitivno povezali sa prioritetima ljudi, da su u stanju da se nečujno uvuku u njihove svakodnevne živote.“

reklama

„Kretati se u korak sa životom“ – naslov ovogodišnjeg izveštaja, je osnovna filozofija Toyote, koja je posvećena stvaranju još boljih rešenja za mobilnost. Ovo je jedan otvoren, na kupce usmeren pristup prevozu, oblikovan prema potrebama kupaca.

Toyota veruje da nijedna tehnologija ne može da podrži takvu raznovrsnost zahteva. Iz tog razloga, naš cilj je da pružimo veliki spektar rešenja za mobilnost, koji mogu da odgovore na različite potrebe koji korisnici imaju u različito vreme. Ovo je deo „putne karte“ mobilnosti koju razvijamo više od jedne decenije.

Električna vozila najbolje služe potrebama urbane mobilnosti. Trenutno, to testiramo u Grenoblu, gde dokazujemo naše inovativne proizvode, kao što su i-ROAD i COMS u eksperimentu deljenja automobila. Za svakodnevnu upotrebu, hibridna tehnologija, koju smo uveli 1997. godine lansiranjem Priusa, ostaće nabolji izbor pogona za većinu naših korisnika.

ozila na gorive ćelije, sa pogonom na vodonik, ispuniće preostale potrebe za mobilnost na „duge pruge“ u društvu koje je sve više zabrinuto za zagađenje.

Kako bismo ovo omogućili, ove godine smo ponudili više od 5.680 patenata na gorive ćelije bez plaćanja nadoknade, uključujući one patente koji se koriste na Toyoti Mirai, prvoj serijskoj limuzini na svetu sa gorivim ćelijama, čija prodaja u Evropi počinje ovog meseca.

PR
Pogledaj vesti o: Toyota

Nastavak na AutoMagazin...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.