Škoda Auto poboljšava korisničko iskustvo integracijom “ChatGPT” u svoja vozila

Izvor: AutoBlog, 12.Jan.2024, 00:28

Škoda Auto poboljšava korisničko iskustvo integracijom “ChatGPT” u svoja vozila

› Škoda će ugraditi „ChatGPT chatbot“ baziran na veštačkoj inteligenciji kao standardnu karakteristiku sredinom 2024. godine› Novi chatbot će biti ponuđen zajedno s najnovijom generacijom infotainment sistema putem Cerence Chat Pro› Zaštita podataka u fokusu: „ChatGPT“ nema pristup ličnim podacima ili informacijama o vozilu – Škoda Auto najavljuje integraciju ChatGPT chatbot-a baziranog na veštačkoj inteligenciji u svoju glasovnu asistenciju Laura. Ovaj važan korak će poboljšati iskustvo mnogih korisnika i olakšati svakodnevni život. Škoda modeli bazirani na MEB GP i MQB EVO platformama imaće koristi od ove nove karakteristike. Moći će da pristupe velikoj bazi podataka veštačke inteligencije i da im...
Pogledaj vesti o: Skoda

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.