Novi Škoda vizuelni identitet

Izvor: AutoBlog, 30.Avg.2022, 20:26

Novi Škoda vizuelni identitet

Sledeća generacija Škodih modela se neće odlikovati dosadašnjim amblemom, navodi kompanija, već će se umesto toga koristiti nova oznaka. Otkrivajući svoj novi vizuelni identitet, zajedno sa novim Modern Solid dizajnerskim jezikom, Škoda je potvrdila da su kreirane dve verzije: ažurirani klasični amblem i slovni znak. Istorijski amblem, koji će se koristiti samo u komunikacijske i digitalne svrhe, zamenjuje 3D dizajn za 2D efekat. Kao i Volkswagen logo, jednostavniji je i čistiji od prethodnog dizajna, tako da digitalno izgleda bolje, navodi britanski Autocar. Slovna verzija je kreirana da bude postavljena...
Pogledaj vesti o: Volkswagen

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.