Izvor: AutoBlog, 30.Avg.2022, 20:26
Novi Škoda vizuelni identitet
Sledeća
generacija Škodih modela se neće odlikovati dosadašnjim amblemom, navodi kompanija, već će
se umesto toga koristiti nova oznaka. Otkrivajući
svoj novi vizuelni identitet, zajedno sa novim Modern Solid dizajnerskim jezikom, Škoda je
potvrdila da su kreirane dve verzije: ažurirani klasični amblem i slovni znak.
Istorijski
amblem, koji će se koristiti samo u komunikacijske i digitalne svrhe, zamenjuje
3D dizajn za 2D efekat. Kao i Volkswagen logo, jednostavniji je i čistiji od
prethodnog dizajna, tako da digitalno izgleda bolje, navodi britanski Autocar.
Slovna
verzija je kreirana da bude postavljena...
Pogledaj vesti o: Volkswagen
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.