Kineska Škoda sama se parkira

Izvor: B92, 26.Apr.2011, 13:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kineska Škoda sama se parkira

Škoda koja se sama parkira - u Evropi pusta želja, u Kini realnost, jer kineski Superb ume sam da izmeri parkirno mesto i okreće volan, što su mogućnosti koje češka fabrika kod kuće ne nudi.

Time se potvrđuje činjenica da su modeli za Narodnu Republiku Kinu bolji i veći nego evropski.

Kako se pokazalo na Salonu automobila u Šangaju, NR Kina kao tržište budućnosti ima protekciju i u drugim detaljima.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
Diode u farovima Octavije su standardne, antene ne prekidaju i integrisane su u zadnje staklo, a brendirani radio-aparati sastavni su deo opreme.

Prema direktoru Škode Vinfridu Valandu, radi se o iliustraciji onoga što danas vlada u auto-industriji - NR Kina pravi velike korake u razvoju i može da isporučuje nove tehnologije veoma jeftino - kineski LED farovi bi bili jeftiniji od postojećih klasičnih iz Evrope.

"Moguće je da ćemo neke od tih stvari, a zanimljiva su na primer LED svetla, uvoziti iz Kine", rekao je za praški ekonomski dnevnik "Hospodaržske novini" Valand, koji je u centralu Škode u Mladu Boleslav došao sa čela kineskog odeljenja Volskwagena.

Valand je potvrdio da će kineskih delova u češkim automobilima verovatno biti sve više.

Bolji modeli za Kineze ne važe samo za Škodu, jer su oprema i motori bolji i kod drugih proizvođača. Limuzine su standardno produžene za nekoliko centimetara iako prvobitna nudi dovoljno prostora i Evropljanima koji su viši od prosečnog Kineza.

Ne važi više ni pravilo da kineski menadžeri vole da sede na zadnjem sedištu, sve više tih automobila ljudi kupuju da bi ih sami vozili. Pozadi se onda u ogromnom prostoru baškari jedno u NR Kini dozvoljeno dete.

Za šest centimetara će zato porasti i model Škoda Yeti čija će proizvodnja početi 2013. godine. U osnovnoj verziji u Kini nećete dobiti tako ogoljen model kao u Evropi.

Nove tehnologije se još brže primenjuju kod kineskih proizvođača. Uglavnom je to oprema kojom se trude da skrenu pažnju na sebe.

Navigacija sa hard diskom, koju fabrike automobila u Evropi naplaćuju više stotina evra, u NR Kini je dostupna i u najjeftinijim vozilima.

Kineska kopija Mercedesove B klase

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.