
Izvor: AutoBlog, 25.Jun.2021, 22:33
Internacionalnija, električnija i digitalnija – Škoda Auto predstavlja novu korporativnu strategiju
Beograd, 25. jun 2021 – ŠKODA AUTO će se uspešno usmeravati kroz sledeću deceniju sa svojom novom „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030“, koja postavlja ambiciozne ciljeve na području internacionalizacije, elektrifikacije i digitalizacije. Češki proizvođač automobila želi da postane jedan od pet najprodavanijih auto brendova u Evropi do 2030. godine, a kompanija planira da postane vodeći evropski brend u regijama kao što su Indija, Rusija i severna Afrika. U saradnji s političkim i poslovnim partnerima, kao i Volkswagen Grupom, ŠKODA AUTO...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.