Izvor: AutoBlog, 18.Dec.2017, 01:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Renault misli na zabavu u vožnji
Budućnost
je u autonomnoj vožnji u kojoj će čak i vozač imati viška slobodnog vremena.
Zbog toga se treba nečim zabaviti dok automobil vozi, pa je Renault kupio 40%
deonica izdavačke kuće Challenges Group sa ciljem da vozačima i putnicima
budućih autonomnih vozila obezbede edukativni i zabavni sadržaj. Dok
francuski gigant promoviše koncept Symbioz kao svoje viđenje budućnosti, ujedno
razmišlja čudan ali logičan korak unapred i to kao prvi proizvođač automobila
na svetu koji se okrenuo čak i izdavaštvu.
Kompletan
članak na sajtu Dmotion.rs...
Pogledaj vesti o: Renault
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.