
Izvor: AutoBlog, 08.Maj.2021, 10:32
Renault "Novi talas"
Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju. „NOUVELLE VAGUE”: ELEKTRIČNA, TEHNOLOŠKI USMERENA I ODRŽIVA MOBILNOST Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije. Renault se kroz pojam „nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rešenja...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.