Renault Global Quality Awards

Izvor: AutoBlog, 04.Jun.2011, 17:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Renault Global Quality Awards

U 2010. godini, 9 od 10 klijenata preporučilo je Renaultove salone zbog njihove poslovnosti, a 8 od 10 je preporučilo usluge u postprodaji. Ovaj rezultat predstavlja poboljšanje od čak sedam poena otkako je počela kampanja Renault Global Quality Awards za dilere. Takav napredak ostvaren je zahvaljujući velikim naporima koje poznata francuska automobilska kompanija ulaže u svoju prodajno-servisnu mrežu. Ova kampanja lansirana je 2006. godine i u kroz nju Renault nagrađuje svoje dilere širom sveta koji imaju najbolje rezultate u prodaji, ali i u postprodajnim aktivnostima. Takođe, nagrade dobijaju i oni koji su tokom godine zabeležili veliki napredak u pružanja...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.