Pogledajte kako je Megane opet postao najbrži na Ringu

Izvor: B92, 16.Jun.2014, 12:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pogledajte kako je Megane opet postao najbrži na Ringu

Renault je nedavno predstavio Megane RS 275 Trophy sa ciljem da nadmaši model Seat Leon Cupra 280 na Nirburgringu i vrati u svoj posed zvanje najbržeg serijskog automobila sa prednjim pogonom na toj stazi. Obećano - ispunjeno. Novi rekorder obišao je krug na čuvenoj stazi za 7 minuta 54,36 sekundi.

Seat Leon Cupra 280 koji je rekord zabeležio početkom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << marta 2014. nije se dugo zadržao na tronu. Megane je nadmašio njegov rezultat od 7 minuta 58,44 sekunde postigavši za 4 sekunde bolje vreme.

Pogledajte kako je izgledala rekordna vožnja koja je održana 15. maja:

Francuski proizvođač najavio je obaranje rekorda još u maju kada je predstavio novi, poboljšani Megane RS Trophy.

Autombil je dobio oznaku 275, čime se naglašava da je poznati četvorocilindrični 2.0 litarski turbo-benzinski motor pojačan sa 265 na 275 ks (202 kW). Najveća snaga dostupna je na 5.500 o/min. Maksimalni obrtni moment ostao je nepromenjen i iznosi 360 Nm (pri 3.000-5.000 o/min).

Verzija kojom je postavljen novi rekord nosi oznaku RS 275 Trophy-R i predstavlja varijantu prilagođenu vožnji po trkačkoj stazi. Iz automobila je izbačena zadnja klupa, a umesto standardnih prednjih sportskih sedišta montirana su specijalne trkačka sedišta Recaro Pole Position čime.

Samo na taj način smanjena je težina za 42 kg, dok je upotreba litijum-jonskih umesto klasičnih akumulatora smanjila masu vozila za još 16 kg.

Lakši je i izduvni sistem koji je izrađen od titanijuma i koji je za potrebe ovog automobila napravljen u specijalizovanoj firmi Akrapovič, dok je oslanjanje unapređeno sa podesivim hlins Road & Track amortizerima. Automobil je opremljen 19 inčnim alu felnama i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumama koje su specijalno napravljene za ovaj model.

Ukupne uštede u masi modela Megane RS 275 Trophy-R iznose oko 100 kg.

Renault namerava da ponudi Megane RS 275 Trophy-R u ograničenoj seriji od 250 primeraka na 15 odabranih tržišta, a knjiga narudžbina najpre će biti otvorena u Francuskoj.

Cena ovog automobila za sada nije saopštena, a standardna verzija, RS 275 Trophy, koja nije prilagođena trkačkoj stazi koštaće od 38.000 evra.

Vozili smo prethodnu verziju Renault Megane RS Trophy.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Zvanično: Renault Megane RS 275 Trophy-R prešao Nirburgring za 7:54.36 minuta

Izvor: AutoBlog, 16.Jun.2014

Renault je još ranije najavio novu verziju sportskog Megana RS, ali nije saopšteno njegovo vreme na Nirburgringu za koje je jedino napomenuto da će iznositi manje od 8 minuta. Iako se nedavno pojavila i nezvanična informacija u kojoj se govorilo da se radi o 7 minuta i 45 sekundi, Francuzi su danas...

Nastavak na AutoBlog...

Reno ponovo rekorder Nirburgringa

Izvor: Blic, 17.Jun.2014, 11:53

Seat nije dugo uživao u svom rekordu za najbrži automobil sa prednjim pogonom na Ringu postavljenom u martu sa "leon kuprom 280" jer je Reno sa "meganom RS 275 Trophy-R" ovih dana zabeležio vreme od 7:54 i povratio titulu.

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.