Izvor: B92, 16.Jun.2014, 12:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pogledajte kako je Megane opet postao najbrži na Ringu
Renault je nedavno predstavio Megane RS 275 Trophy sa ciljem da nadmaši model Seat Leon Cupra 280 na Nirburgringu i vrati u svoj posed zvanje najbržeg serijskog automobila sa prednjim pogonom na toj stazi. Obećano - ispunjeno. Novi rekorder obišao je krug na čuvenoj stazi za 7 minuta 54,36 sekundi.
Seat Leon Cupra 280 koji je rekord zabeležio početkom >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << marta 2014. nije se dugo zadržao na tronu. Megane je nadmašio njegov rezultat od 7 minuta 58,44 sekunde postigavši za 4 sekunde bolje vreme.
Pogledajte kako je izgledala rekordna vožnja koja je održana 15. maja:
Francuski proizvođač najavio je obaranje rekorda još u maju kada je predstavio novi, poboljšani Megane RS Trophy.
Autombil je dobio oznaku 275, čime se naglašava da je poznati četvorocilindrični 2.0 litarski turbo-benzinski motor pojačan sa 265 na 275 ks (202 kW). Najveća snaga dostupna je na 5.500 o/min. Maksimalni obrtni moment ostao je nepromenjen i iznosi 360 Nm (pri 3.000-5.000 o/min).
Verzija kojom je postavljen novi rekord nosi oznaku RS 275 Trophy-R i predstavlja varijantu prilagođenu vožnji po trkačkoj stazi. Iz automobila je izbačena zadnja klupa, a umesto standardnih prednjih sportskih sedišta montirana su specijalne trkačka sedišta Recaro Pole Position čime.
Samo na taj način smanjena je težina za 42 kg, dok je upotreba litijum-jonskih umesto klasičnih akumulatora smanjila masu vozila za još 16 kg.
Lakši je i izduvni sistem koji je izrađen od titanijuma i koji je za potrebe ovog automobila napravljen u specijalizovanoj firmi Akrapovič, dok je oslanjanje unapređeno sa podesivim hlins Road & Track amortizerima. Automobil je opremljen 19 inčnim alu felnama i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumama koje su specijalno napravljene za ovaj model.
Ukupne uštede u masi modela Megane RS 275 Trophy-R iznose oko 100 kg.
Renault namerava da ponudi Megane RS 275 Trophy-R u ograničenoj seriji od 250 primeraka na 15 odabranih tržišta, a knjiga narudžbina najpre će biti otvorena u Francuskoj.
Cena ovog automobila za sada nije saopštena, a standardna verzija, RS 275 Trophy, koja nije prilagođena trkačkoj stazi koštaće od 38.000 evra.
Vozili smo prethodnu verziju Renault Megane RS Trophy.
Zvanično: Renault Megane RS 275 Trophy-R prešao Nirburgring za 7:54.36 minuta
Izvor: AutoBlog, 16.Jun.2014
Renault je još ranije najavio novu verziju sportskog Megana RS, ali nije saopšteno njegovo vreme na Nirburgringu za koje je jedino napomenuto da će iznositi manje od 8 minuta. Iako se nedavno pojavila i nezvanična informacija u kojoj se govorilo da se radi o 7 minuta i 45 sekundi, Francuzi su danas...
Reno ponovo rekorder Nirburgringa
Izvor: Blic, 17.Jun.2014, 11:53
Seat nije dugo uživao u svom rekordu za najbrži automobil sa prednjim pogonom na Ringu postavljenom u martu sa "leon kuprom 280" jer je Reno sa "meganom RS 275 Trophy-R" ovih dana zabeležio vreme od 7:54 i povratio titulu.