Najjeftiniji Renault na svijetu: Troši samo 4 l a košta 3.470 evra

Izvor: Nezavisne Novine, 28.Sep.2015, 11:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najjeftiniji Renault na svijetu: Troši samo 4 l a košta 3.470 evra

Kada je u maju predstavio niskobudžetni model Kwid za indijsko tržište, Renault je procjenio da će osnovna verzija ovog automobila košteti oko 4.200 evra. Kwid je nedavno stigao u prodajne salone, a francuski proizvođač uspjeo je da početnu cijenu spusti na svega 3.470 evra!

Renault Kwid je mali gradski automobil dimenzija 3.679/1.579/1.478 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.422 mm.

Svjestan u kakvom je stanju saobraćajna infrastruktura u Indiji, >> Pročitaj celu vest na sajtu Nezavisne Novine << proizvođač se pobrinuo da vozilo bez problema može da savlada i najveće neravnine na putevima, ali i da po potrebi siđe sa asfalta - odstojanje Kwida od zemlje iznosi darežljivih 180 mm.

Za pogon je odabrana trocilindarski 0.8 litarski benzinac koji razvija 54 ks na 5.680 obrtaja, dok maksimalni obrtni moment iznosi 72 Nm i dostupan je na 4.390 o/min.

Motor je uparen sa petobrzinskim manuelnim menjačem, a Renault tvrdi da Kwid prosečno troši 4 l/100 km. Kasnije će kupcima biri ponuđen i snažniji agregat od 1.0 litra i automatski menjač.

Najjeftnija verzija, kao što smo već rekli, košta 3.470 evra, ali ni top varijanta nije mnogo skuplja - cijena vozila sa najbogatijim paketom opreme iznosi 4.770 evra.

Za te pare dobija se, između ostalog, servo upravljač, elektropodizači prednjih prozora, svetla za maglu, centralna brava i mogućnost ulaska u vozilo bez upotrebe ključa, MediaNAV multimedijalni sistem sa sedmoinčnim ekranom, Bluetooth, USB i AUX konekcijama...

Da u Indiji bezbjednosna opreme još uvijek nije na cijeni, pokazuje podatak da je i u modelu sa najskupljim paketom vazdušni jastuk za vozača dostupan samo kao opcija.

Osim uštede u elektronskim sistemima asistencije (proizvođači u Indiji nisu u obavezi da ugrađuju ABS i ESP u nove modele automobila) i drugim bezbednosnim sadržajima, Renault Kwid je ovako jeftin iz još jednog razloga.

Kompanija je postigala neverovatno visok nivo lokalizacije proizvodnje.

Prema rečima prvog čoveka kompanije, Karlosa Gosna, čak 97 odsto komponenti automobila proizvodi se u Indiji, gde se ovaj model i sklapa.

Za sad nije poznato da li će se i pod kojim brendom Kwid prodavati u Evropu, ali izvesno je da bi zbog strogih bezbednosnih standarda automobil na evropskom tržištu bio znatno skuplji.
Pogledaj vesti o: Renault

Nastavak na Nezavisne Novine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.