Porsche 918 RSR

Izvor: B92, 10.Jan.2011, 17:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Porsche 918 RSR

Kad se 2011. godine vratio na detroitski salon, Porsche je odlučio da jednim potezom osvoji publiku i medije najprestižnijim eksponatom.



918 RSR je Porscheova nova laboratorija na točkovima. Reč je o perolakom trkačkom automobilu izrađenom od ugljeničnih vlakana koji se poslužio kombinovanim pogonom viđenim u konceptu 918 Spyder, kao i onim iz naprednog hibridnog trkačkog automobila 911 GT3 R Hybrid.

Jednostavno rečeno – centralno >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << smešteni V8 razvija 555 KS pri 10.300 obrtaja, a snaga se putem sekvencijalnog šestostepenog menjača prenosi na zadnje točkove, dok prednje točkove pogoni par elektromotora ukupne snage 201 KS. On pak energiju crpi iz regenerativnog kočenja, i vrti se do 36.000 obrtaja u minutu.

Vozač prema potrebi bira kada će preusmeriti pogon na prednje točkove, a u Porscheu ističu kako je maksimalnu snagu moguće iskoristiti u impulsima koji traju do osam sekundi.

Sa 756 KS na raspolaganju nesumnjivo je da će 918 RSR biti jedna od zvezda ovogodišnjeg autosalona, a velika je verovatnoća da ćemo, baš kao i 911 GT3 R Hybrid, moći da ga vidimo na jednoj od FIA-inih trka, najverovatnije na takmičenjima izdržljivosti kao što je, na primer, 24 sata Nurburgringa.

Ovakvoj mogućnosti u prilog govori i oznaka broja 22 koju koncept nosi u čast kupea 918 kojim je Porsche 1971. osvojio 24 sata Le Mansa.

Ovaj automobil koštaće oko 600.000 dolara.

Izvor - tportal

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.