Tavares: Vreme je da Peugeot počne da zarađuje novac

Izvor: B92, 09.Apr.2014, 12:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tavares: Vreme je da Peugeot počne da zarađuje novac

Novi izvršni direktor kompanije Peugeot-Citroen (PSA) od 31. marta i zvanično je Carlos Tavares. Pred Tavaresom, koji je prethodno bio jedan od čelnika drugog francuskog proizvođača automobila, kompanije Renault, stoji težak zadatak - kako da PSA od dužnika pretvori u profitabilnu firmu.

U poslednjih pet godina PSA je napravio gubitke u visini od preko 7 milijardi evra i to mora da se promeni, rekao je novi izvršni direktor.

"Zarada očigledno nije >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << bila jedan od prioriteta kompanije u prethodnom periodu", cinično je primetio Tavares. On je dodao da će od sada to biti prioritet broj jedan.

Međutim, to neće biti lako postići. Planovi za oporavak kompanije podrazumevaju optimizaciju broja modela u Peugeot-Citroen gami, jačanje prisustva na kineskom tržištu, koje polako postaje najvažnije za većinu svetskih auto-kompanija, i prilagođavanje proizvodnje u Evropi potrebama tržišta.

Tavares će 14. aprila otkriti detaljan plan za izlazak PSA iz krize. Jedna od stavki biće povećanje prihoda kompanije. To prema njegovim rečima znači da automobile treba prodavati "po pravoj ceni".

Plan obuhvata i smanjenje troškova proizvodnje, kao i efikasniju saradnju sa kooperantima i snabdevačima.

Tavares je primetio da je lager neprodatih vozila prevelik i da je potrebno smanjiti ga. On kaže i da će biti potrebno pažljivije i odgovornije ulagati novac u nove projekte, kako bi se osiguralo da se investicije isplate.

Kada je reč o modelima automobila, biće neophodno ukinuti one koji nisu profitabilni za kompaniju i izbegavati automobilske segmente u kojima je konkurencija prevelika.

Jedan od ključnih stubova strategije za oporavak PSA je jačanje Citroenove DS premijum marke, koja bi prema viđenju Tavaresa trebalo da se upusti u borbu sa odgovarajućim luksuznim modelima nemačkih kompanija.

Ipak, za tako nešto biće potrebno vreme, s obzirom da analitičari procenjuju da bi DS brend mogao postati profitabilan tek za 15 do 20 godina.

Pročitajte o tituli Automobil godine 2014. u Evropi, koju je osvojio novi Peugeot 308.

Pročitajte o modelu Peugeot 108.

Pročitajte o Citroenu DS 5LS za kinesko tržište.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Tavares: Vreme je da Peugeot počne da zarađuje novac

Izvor: B92, 09.Apr.2014

Novi izvršni direktor kompanije Peugeot-Citroen (PSA) od 31. marta i zvanično je Carlos Tavares. Pred Tavaresom, koji je prethodno bio jedan od čelnika drugog francuskog proizvođača automobila, kompanije Renault, stoji težak zadatak - kako da PSA od dužnika pretvori u profitabilnu firmu...U poslednjih...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.