RESTILIZOVANA KORSA - PRIČA O BESTSELERU SE NASTAVLJA

Izvor: Kurir, 28.Mar.2011, 08:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

RESTILIZOVANA "KORSA" - PRIČA O BESTSELERU SE NASTAVLJA

Zabava i dalje stanuje u „korsi“. Vozač i suvozač imaju najviše prostora u klasi, a mali „opel“ ima sportsku stabilnost

Ne ulazi se slučajno u društvo bestselera!

Svake godine proda se 400.000 novih „korsi". Tako je bar bilo 2008, 2009. i 2010! Vlasnici dobro znaju zašto su birali ovaj mali, ali veliki „opel".

Ipak, fabrika ponovo dodaje „gas". „Korsa" je >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << sada restilizovana, a osveženu verziju ekipa Kurira vozila je u okolini Beča. Izgled je sada našminkan masivnijim farovima u obliku „orlovog oka". Stilizovana je i zadnja svetlosna grupa. Sličan prethodniku, ali kompaktniji i masivniji.

Snaga „korse" ipak dolazi iznutra. Za njenim upravljačem komotno se može smestiti košarkaški bek. Prednja sedišta šteluju se u veoma velikom radijusu, a suvozač uživa u prostoru kao u D segmentu. Pri tom, pozadi komotno sedi još dvoje. Novina je „kolor lajn paket", u kojem kupci dobijaju otvore ventilacije, štopove sedišta i još nekoliko detalja u boji.

Ugrađen je i multimedijalni informativno-zabavni sistem nazvan „Dodirni i poveži se" s petoinčnim ekranom na dodir u boji, navigacionom pokrivenošću za 28 evropskih zemalja. Tu je i blutut, ajpod i USB priključak, koji se dobijaju uz povoljnu doplatu. Ipak, mana je ostala ista. To je upravljanje klima i audio uređajem, koje je i dalje komplikovano i zahteva period privikavanja.

Veliki napredak krije se pod karoserijom. Sve je poboljšano - amortizeri, opruge, ojačanja, zadnja osovina, upravljač i softver sistema električnog upravljanja (EPS)... Rezultat je prefinjenija vožnja, slična skupljoj klasi. „Korsa" sada može brže kroz krivine, uverili smo se na vijugavim savršenim austrijskim putevima.

Za upravljačen 1,7 CDTI naftaša od čak 130 KS vozač se oseća moćno. S druge strane, potrošnja je oko 4,6 litara dizela. Pri velikim brzinama odlično prati pravac, a tek kad se pretera, beži zadnji kraj. Sportisti na asfaltu biće oduševljeni, a ostali bezbedniji.

Na drugom kraju auta vozač uživa zbog masivnog volana i odličnog položaja. Zabava odavno stanuje u „korsi". Ovde uživaju svi u kabini. Tu je i cena: nova „korsa" na Sajmu košta 8.699 evra. Priča o bestseleru se nastavlja.

„Ekofleks" troši 3,5 litara

Nova verzija „korse ekofleks" od 95 KS sa 1.3 CDTI sada sa „Start/Stop" sistemom troši neverovatnih 3,5 litara dizela na 100 km. U gradu „zelena" verzija troši samo 4,2 litre na 100 km.

Najkvalitetnija

Nemački institut DEKRA kvaliti report 2010. proglasio je „korsu" ukupnim pobednikom kvaliteta, s najnižom stopom kvarova među svim ispitanim vozilima! Inače, „korsa" se sklapa u fabrikama u Španiji i Nemačkoj.

Motori od 65 do 192 KS

Benzinci

1,0 - 65 KS

1,2 - 70 KS

1,2 - 85 KS

1,4 - 100 KS

1,6 - 192 KS

(OPC)

Dizelaši CDTI

1,3 - 75 KS

1,3 - 95 KS

1,7 - 130 KS

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.