Opel ekskluzivni partner Filmskog festivala 2014. u Minhenu

Izvor: AutoBlog, 26.Jun.2014, 12:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Opel ekskluzivni partner Filmskog festivala 2014. u Minhenu

Po prvi put u istoriji, Opel je ekskluzivni partner 32. Filmskog festivala u Minhenu koji se održava od 27. juna do 5. jula. Opel se kroz ovu saradnju nastavlja na ideju iza „Umparken im Kopf“ (Preparkirajte u glavi) kampanje na veoma upečatljiv način. Kao i sa TV reklamama, reklamama na otvorenom i pratećim aktivnostima na duštvenim mrežama u sklopu ove kampanje, angažovanost ovog proizvođača automobila na Filmskom festivalu u Minhenu opet naglašava njegovu pozitivnu promenu imidža i nastavlja da otklanja posojeće predrasude, podstiče razmišljanje i nudi bliži pogned na brend i negove automobile. Opel će u Minhenu biti predstavljen sa mnoštvom komunikacionih mera i dva izložbena vozila – Opel ADAM dizajniran od strane muzičara i fotografa Brajana Adamsa, i novi ADAM ROCKS. Na centralnom delu festivala, „Umparkzone” je mesto susreta akreditovanih posetilaca festivala i predstavnika media kako bi gledali film. Pokretne senzacije će biti „Umpark šatl“ sa flotom Opel Insignija modela koja će dovoziti eminentne domaće i međunarodne goste na crveni tepih kao i malu flotu Opelovih klasičnih automobila. Pored toga, u sredu, 2. jula, Opel će organizovati gala premijeru filma „Der Koch“. To je filmska adaptacija istoimene knjige švajcarskog autora Martina Sutera, u kojoj glavnu ulogu igra poznata nemačka glumica Džesika Švarc. „Dobri filmovi imaju spremljeno iznenađenje. Kao i dobri automobilski brendovi“. Ovaj slogan se nalazi na Opelovim posterima koji najavljuju ovaj filmski festival. „Svi pričaju o Opelu ne samo od početka naše „Umparken im Kopf“ kampanje. Ali ona jeste značajno pojačala interesovanje za naše inovativne modele – čak ni najveći optimisti nisu ni sanjali o ovome pre godinu dana“, kaže Opelov direktor marketinga Tina Miler. „Novo partnerstvo sa Filmskim festivalom u Minhenu je još jedan korak na putu uspeha kojim smo krenuli sa našom kampanjom“. PR Opel

Nastavak na AutoBlog...






Povezane vesti

26.06.2014 ::: Opel ekskluzivni partner Filmskog festival 2014 u Minhenu

Izvor: AutoMagazin, 26.Jun.2014

Po prvi put u istoriji, Opel je ekskluzivni partner 32. Filmskog festivala u Minhenu koji se održava od 27.juna do 5.jula. Opel se kroz ovu saradnju nastavlja na ideju iza „Umparken im Kopf“(Preparkirajte u glavi) kampanje na veoma upečatljiv način..

Nastavak na AutoMagazin...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.