Nissan veruje u opstanak limuzina: Kupovaće ih nove generacije

Izvor: B92, 25.Sep.2018, 12:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Nissan veruje u opstanak limuzina: Kupovaće ih nove generacije

Dok neki proizvođači, kao što su Forda i Chrysler, smatraju da za limuzine nema mesta u budućnosti auto-industrije u Nissanu su optimisti kada je reč o sedanima.

Japanski proizvođač u oktobru će lansirati model Altima za 2019. i očekuje da će ova limuzina biti veliki prodajni hit u Americi uprkos tome što se kupci sve više okreću krosover/SUV vozilima.

Dok Ford i >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Fiat Chrysler Automobiles (FCA) smanjuju broj limuzinskih modela u svojoj ponudi, Nissanov marketing menadžer zadužen za promociju Altime, Brus Pilard smatra da će limuzine doživeti "kambek".

"Mislimo da će mlađe generacije više kupovati limuzine nego oni srednje dobi i stariji, koji su sada okrenuti krosoverima", kaže Pilard.

Iako je trend rasta krosovera na račun drugih automobilskih segmenata prisutan godinama unazad, istorija pokazuje da se afiniteti kupaca često menjaju iz generacije u generaciju.

Tako je, na primer, generacija "bejbi bumera" (rođenih u godinama neposredno posle Drugog svetskog rata) u SAD odrastala vozeći se u karavanima svojih roditelja, dok su ta deca kasnije, kada su postali zreli ljudi, masovno kupovali minivan modele.

Situacija se početkom 21. veka značajno promenila, pa su američkim tržištem zavladali krosoveri, a minivanovi su doživeli veliki pad popularnosti. Slično je i u Evropi.

Zato u Nissanu veruju da bi sadašnje generacije mladih mogle da se okrenu limuzinama, kako bi se razlikovali od svojih roditelja koji kupuju krosover/SUV modele.
Pogledaj vesti o: Nissan,   Chrysler,   Ford

Nastavak na B92...






Povezane vesti

U Nissanu veruju da će mladi vozači kupovati limuzine jer im se neće sviđati 'tatin crossover'

Izvor: AutoBlog, 25.Sep.2018

Limuzine i karavani su poslednjih godina pod žestokim pritiskom SUV-ova i crossovera. Odnosi snaga su takvi da proizvođači poput Forda i Fiat Chryslera, zbog tržišnih okolnosti, postepeno smanjuju broj dostupnih limuzinskih modela u ponudi. U Nissanu se ne slažu s ovom strategijom i veruju da se...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.