
Izvor: Moto.rs, 16.Jul.2012, 14:14 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Nissan već ima u planu da od svojih sledbenika zatraži mišljenje
Erich Marx, direktor odeljenja za marketing ove kompanije smatra da Web sajtovi kao što su Pintrest i Facebook mogu biti iskorišćeni kao specijalizovane fokusne grupe koje će pomoći da se obezbedi odgovor na pitanja sa kojima se stručnjaci koji rade na planiranju i upravljanju kompanijom suočavaju.
Nissan već ima u planu da od svojih sledbenika zatraži mišljenje po pitanju toga koja vozila i tehnologije očekuju da vide na tržištu u narednih deset godina, a u...
Pogledaj vesti o: Nissan
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.