Deset kola sa najvećim procentom kupovine za koje se odlučuju žene

Izvor: Moto.rs, 28.Mar.2012, 13:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Deset kola sa najvećim procentom kupovine za koje se odlučuju žene

Sledi Nissan Rogue, sa veoma malim zaostatkom i 56.9% žena vozača. Zatim je tu VW Eos sa 56.4%. Na četvrtom mestu je još jedan VW automobil, što nije iznenađenje za VW Beetle. Ovaj model je pre godinu dana bio na prvom mestu. Peta je Toyota Matrix, dok do desetog mesta list ispunjavaju Hyundai Tucson, Honda CR-V, Toyota RAV4, Nissan Juke i Jeep Compass. foto © Volvo, Nissan, Volkswagen
Pogledaj vesti o: Toyota,   Honda,   Jeep,   Volkswagen

Nastavak na Moto.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.