Izvor: B92, 01.Feb.2013, 12:18 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mercedesova "đavolski" dobra ponuda
Poput drugih proizvođača automobila, i Mercedes je pripremio svoju reklamu za emitovanje tokom Super Bowl takmičenja 2013, finalne utakmice i vrhunca američke fudbalske sezone.
Medijski najatraktivniji događaj u SAD, Super Bowl 2013, biće prilika da sve značajnije automobilske kompanije predstave javnosti svoje najnovije reklame.
Mercedes >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << će ove godine tokom Super Bowl-a promovisati svoj najnoviji model, kupe limuzinu CLA. Kao glavna zvezda u reklami se pojavljuje glumac Willem Dafoe, a pored njega tu su i američki pevač Usher i model Kate Upton.
Willem Dafoe, sasvim prikladno, tumači lik đavola koji mladiću nudi novi Mercedes CLA u zamenu za njegovu dušu. Mladić je u iskušenju da prihvati ponudu, ali odustaje kada na kraju otkrije cenu novog modela i shvati da i sam može da ga kupi:
Mercedes je ovog puta zaigrao na kartu atraktivnog i poželjnog, ali i pristupačnog premijuma automobila, koji je u SAD dostupan po ceni nižoj od 30.000 dolara. Međutim, ova reklama već je u delu javnosti izazvala kotroverzu zbog izbora muzičke podloge.
Iako je i do sada često korišćena kao očigledna referenca na đavola, pesma "Sympathy For The Devil" grupe The Rolling Stones sadrži i stihove u kojima se spominju nacistički tenkovi i "blickrig" iz Drugog svetskog rata. A to je, smatraju kritičari, sasvim neprikladno za reklamu jednog nemačkog proizvođača automobila.
Pogledajte Audijevu "vampirsku" reklamu sa Super Bowl-a 2012.