
Izvor: Autoportal.rs, 11.Mar.2016, 12:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mercedes "AMG E43 4Matic" je stigao
Dugo očekivani Mercedes "AMG E43 4Matic" je konačno tu a Nemci su pored fotografija objavili i konkretne brojke koje se tiču performansi ovog modela.
Mercedes "AMG E43 4Matic" je prvi primerak iz "E" klasi koji je potpao pod ruke "AMG" odeljenja koje za cilj ima da izvuče maksimum iz sjajnih automobila. Naredni u klasi mogao bi biti "E63" model ali zadržimo se na aktuelnom. "4Matic" sistem pogona na svim točkovima je standardna oprema a konfiguracija osovina >> Pročitaj celu vest na sajtu Autoportal.rs << šalje 69% snage na zadnju osovinu.
Ispod haube ove limuzine nalazi se V6 bi-turbo agregat zapremine 3.0 litara koji daje 400 konjskih snaga pri 6 100 obrtaja motora dok maksimalni obrtni momenat iznosi 520Nm koji su dostupni već pri 2 500 obrtaja pa sve do 5 000 obrtaja motora u minutu.
Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250km/h. Težina vozila sa 90% punim rezervoarom, bez putnika i prtljaga iznosi 1 765kg. Ubrzanje od 0 do 100 na sat iznosi 4.6 sekundi. Sportsko vešanje i devetostepeni automatski menjač deo su standardne opreme dok je prosečna potrošnja 8.3 litara.
Vozač može da odabere između tri režima vožnje: Comfort, Sport i Sport Plus. Sistem transmisije može se podesiti na četiri načina rada: Eco, Comfort, Sport i Sport Plus. U zavisnosti od odabranog režima rada automobil koriguje odziv pedala, osetljivost volana, vešanje i odziv motora.
Što se tiče stilske dorade sve je ostalo na nivou dobrog ukusa. Točkovi (alu-felne) od 19 inča i četiri auspuha su tu kako bi "AMG E43" stavio svima do znanja da je moćniji od standardne verzije. Unutar kabine gotovo da nije bilo izmena osim dodatne potpore kod prednjih sedišta.
Pogledaj vesti o: Mercedes Benz