Izvor: B92, 14.Jul.2019, 19:01

Najsnažniji Maserati Levante stigao na evropsko tržište

Najsnažniji Maserati Levante stigao na evropsko tržište

Na evropskom tržištu konačno su dostupne najsnažnije verzije Maseratija Levante – GTS i Trofeo.

Oba modela pokreće 3,8-litarski V8, GTS razvija 550, a Trofeo 590 KS, dok oba raspolažu sa po 730 Nm obrtnog momenta u vozilu težine 2.000 kg.

Pomenuti V8 agregat je unapređen u odnosu na dosadašnju verziju, dobio je nove ventile, klipove, klipnjače, turbine, vratilo i elektroniku.

Levante sa V8 je opremljen i vazdušnim vešanjem koje omogućava četiri >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << nivoa visine automobila u modovima – off-road, standard, sport i racing.

U poslednjem slučaju je moguća funkcija kontrole lansiranja koje omogućava ubrzanje 0-100 km/h ua 4 sekunde i maksimalnu brzinu do 300 km/h.

Corsa mod, dostupan u verziji Trofeo, između ostalog omogućava promenu reakcije menjača i volana, koji postaju oštriji i brži, smanjujući vreme promene brzine sa 230 na 150 milisekundi.

Rezultat je automobil koji zna kako da se nosi sa svojom težinom čak i bez pogona na sva četiri točka, i koji može da pomogne vozaču poboljšanim upravljanjem, prediktivnim algoritmom koji može da kalibriše i podesi na osnovu dobijenih podataka određeni ugao rotacije i stepen ubrzanja.

Levante nije jedinstven automobil u ovom smislu, ali sa impresivnim dizajnom ima zavidnu "ličnost", zbog čega Maserati veruje da cena od 140.000 evra za GTS, a 160.000 za Trofeo nije preterana.
Pogledaj vesti o: Maserati

Nastavak na B92...






 Povezane vesti
Na evropskom tržištu dostupne i najsnažnije verzije Maseratija Levante

Na evropskom tržištu dostupne i najsnažnije verzije Maseratija Levante

Izvor: AutoBlog, 14.Jul.2019

Kako piše B92, na evropskom tržištu konačno su dostupne najsnažnije verzije Maseratija Levante – GTS i Trofeo.Oba modela pokreće 3,8-litarski V8, GTS razvija 550, a Trofeo 590 KS, dok oba raspolažu sa po 730 Nm obrtnog momenta u vozilu težine 2.000 kg. Pomenuti V8 agregat je unapređen u odnosu...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.