Izvor: AutoBlog, 08.Jan.2019, 08:54 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Geely ambiciozan sa Lotusom, samo dokle?
Tokom
čitavih šest godina krize legendarnog proizvođača malih sportskih automobila,
svi radnici su morali kupiti kafu, kada su želeli da je popiju. Od 2017. kada
je Geely kupio ovu marku, u Lotusu su postavljeni „fensi“ kafemati koji prvo
samelju kafu pa je skuvaju, a kafa je besplatna. A pored kafemata, Geely
planira da u oporavak čuvene marke uloži 2 milijarde dolara, a plan godišnje
prodaje povećan je na 10.000 vozila. Zvuči
kao u bajci, samo bajke su bajke, a tržište automobila nešto je drugo. Tim pre
to Geely marku Lotus vidi kao konkurenta Bentleya, Aston Martina, Ferraria i
McLarena. Lepo zvuči, ali je lakše zamisliti nego uraditi, a na maleni Lotus
mnogi su se već opekli. Tačnije, ne Lotus nego ovaj...
Pogledaj vesti o: Lotus