Polovnjak uštedi 850 evra godišnje

Izvor: B92, 23.Apr.2012, 05:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Polovnjak uštedi 850 evra godišnje

Beograd -- Troškovi održavanja i otplate lizinga za polovan automobil na godišnjem nivou su za oko 850 evra niži u odnosu na iste troškove za novo vozilo istog modela.

Vlasnici polovnjaka na održavanje godišnje troše oko 500 evra više nego vlasnici novih automobila, dok ih rate za lizing godišnje izađu jeftinije za oko 1.350 evra.

Primera radi, mesečna rata za nov "reno klio 1.5 dci", koji je uz >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << učešće od 10 odsto kupljen na lizing na pet godina iznosi 183,26 evra, dok rata za isti tip automobila iz 2006. iznosi oko 70 evra

Ovolike cenovne razlike mnogima su i glavni argument u odluci da li kupiti novo ili polovno vozilo.

Milan Belin, direktor kompanije Reno Nisan, kaže da je uvek na strani kupovine novog vozila. to je vozilo starije, više se investira u održavanje. Češće su posete servisima, više se daje na rezervne delove, a raste i potrošnja goriva. Ukoliko se ne održava na adekvatan način, automobil postaje nebezbedan, a sa starošću mu pada i vrednost", kaže on.

Belin dodaje da većina starih vozila nije bezbedna jer ih njihovi vlasnici ne servisiraju u ovlašćenim servisima, niti im kupuju originalne delove. Novo vozilo, kaže, danas može da priušti veliki broj ljudi, budući da rata kredita ili lizinga za nov automobil niže ili srednje niže klase u proseku iznosi 90 do 200 evra mesečno, a otplaćuje se pet do sedam godina.

Sa druge strane, Dragan Rodić, vlasnik auto-placa Auto Rodić u Novom Sadu, kaže da glasa za kupovinu polovnjaka, uprkos činjenici što se za nova vozila dobija garancija od dve godine.

"Čim isterate nov automobil iz salona njegova vrednost pada za 10-20 odsto, što nije slučaj sa polovnim. Lično radije tražim polovan auto koji je manje prešao, a u dobrom je stanju. Na takvim automobilima nema mnogo servisiranja, znatno su jeftiniji nego novi. Primera radi, kupovinom polovnog automobila srednje klase može da se uštedi i više od 50 odsto u odnosu na cenu novog", kaže Rodić.
Pogledaj vesti o: Renault

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Polovnjak uštedi 850 evra godišnje

Izvor: S media, 23.Apr.2012

Troškovi održavanja i otplate lizinga za polovan automobil na godišnjem nivou su za oko 850 evra niži u odnosu na iste troškove za novo vozilo istog modela. Vlasnici polovnjaka na održavanje vozila godišnje troše oko 500 evra više nego vlasnici novih automobila, dok ih rate za lizing godišnje...

Nastavak na S media...

Polovan automobil jeftiniji 850 evra godišnje od novog

Izvor: AutoBlog, 23.Apr.2012

Troškovi održavanja i otplate lizinga za polovan automobil na godišnjem nivou su za oko 850 evra niži u odnosu na iste troškove za novo vozilo istog modela. Vlasnici polovnjaka na održavanje vozila godišnje troše oko 500 evra više nego vlasnici novih automobila, dok ih rate za lizing godišnje...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.