Izvor: AutoBlog, 14.Okt.2016, 22:49 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lexusova žaoka na račun električnih automobila
Lexus ponovo cilja na električna vozila da bi naglasio "izazove" koje nalaže punjenje baterija, zauzimajući tako drugačiji stav u odnosu na konkurenciju. Lexus je na internet stranicu svojih hibridnih vozila dodao baner koji glasi „Uvek napunjen, uvek spreman“. Lexus se takođe osvrnuo da nema šta da se priključi na njihova hibridna vozila.Moguće je da se radi o marketinškom triku, jer je prodaja pet hibridnih modela japanske marke pala u SAD za 17 odsto u odnosu na prethodnu godinu, na oko 21.500 jedinica, a septembar je bio posebno loš, sa padom od 34 odsto, na gotovo 1.800 primeraka. S druge strane, u...
Svaki drugi prodani automobil – ekološki
Izvor: Capital.ba, 15.Okt.2016, 12:17
OSLO, U Norveškoj je u septembru čak 46,9 odsto novoregistrovanih automobila imalo ili hibridni ili čisto električni pogon, piše sajt HybridCars. Već smo navikli da nam iz Norveške stižu vijesti o dobroj prodaji i velikoj zastupljenosti električnih i hibridnih modela na putevima te zemlje. Prema...