
Izvor: Autorepublika.rs, 18.Avg.2015, 15:01 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lada i pored manje prodaje povećala udeo na ruskom tržištu
Komanija Avtovaz, povećala je udeo vozila marke Lada na domaćem tržištu za 2,5%, na 18,7 odsto, iako je prodaja ovog brenda u 2015. smanjena za 27%, saopštilo je predsednik kompanije Bu Anderson. Napredak je postignut u uslovima krize na automobilskom tržištu u Rusiji, koje je u celini zabeležilo pad od 37 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine.
Anderson je objasnio da na taj način, na tržištu koje je u krizi, Lada uspeva da poveća svoj tržišni udeo. Ipak, u julu je ministar industrije i trgovine, Denis Manturov, prilikom susreta sa direktorima stranih privrednih komora u Rusiji prognozirao usporavanje tempa pada automobilskog tržišta krajem 2015. godine.
Sličan stav ima i predsednik Komiteta proizvođača automobila (AEB), Jorg Šrajber, koji je rekao da je “pad tržišta u odnosu na isti period 2014. godine manje dramatičan nego prethodnih meseci, počev od februara”.
Nastavak na Autorepublika.rs...