Početak proizvodnje hibridnog Kia Sorenta

Izvor: B92, 18.Avg.2020, 17:50

Početak proizvodnje hibridnog Kia Sorenta

Nova platforma, inteligentno osmišljena kabina i pogon zaslužni su za to da je Kijin globalno najuspešniji SUV prvi put dobio električnu snagu.

U korejskoj fabrici u Hvasungu krenula proizvodnja hibridnog Sorenta za Evropu

Kia je pokrenula proizvodnju novog hibridnog Sorenta koji predstavlja prvu elektrifikovanu verziju ovog Kijinog najpoznatijeg sportskog terenca. Sorenta 4. generacije proizvode u >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << fabrici u južnokorejskom gradu Hvasung, gde proizvode sve tri verzije (hibrid, dizel i benzin).

Prvi hibridni primerci iz južnokorejske fabrike biće namenjeni evropskim tržištima, dok Sorenta za američko tržište proizvode u Vest Pointu u američkoj saveznoj državi Džordžija. Sorento 3. generacije, koji su proizvodili u istoj fabrici, dobitnik je brojnih priznanja za kvalitet. Novi model će zadržati jednako visoke proizvodne standarde i kontrolu kvaliteta.

Od 2002. godine u svetu prodali više od 3 miliona primeraka Sorenta

Sorento je već gotovo dve dekade jedan od glavnih modela Kije, a od lansiranja 2002. do danas su ih širom sveta prodali više od 3 miliona. Prodaja u Evropi kreće na jesen, dok ga na ostalim globalnim tržištima očekuju do kraja godine. Krajem godine će novi Sorento po prvi puta biti u ponudi i kao plug-in hibrid.

Novi hibridni Sorento

Novi Sorento je prvo vozilo, nastalo na Kijinoj platformi za srednje velike sportske terence nove generacije. Platforma sa velikom karoserijom, koja maksimalno iskorišćava prtljažni i putnički prostor, Sorentu garantuje da će biti jedan od najsvestranijih i prostranijih SUV-ova sa tri reda sedišta. Pored toga njegov inovativno osmišljen prostor omogućava ugradnju Kijinih novih elektrifikovanih pogona Smartstream, koji rezultuju manjom potrošnjom goriva, nižim emisijama i boljim motornim mogućnostima.

Sorentov hibridni elektrifikovani pogon Smartstream je raspoloživ u kombinaciji sa 1.6 T-GDi motorom sa litijum-ionskim polimernim baterijskim sklopom kapaciteta od 1,49 kWh i elektromotorom snage od 44,2 kW. Inteligentno osmišljena platforma omogućava postavljanje baterija ispod vozila, uz minimalno zadiranje u prostranost kabine i prtljažnika.

Novi elektrifikovani pogon snage od 230 KS i obrtnim momentom od 350 Nm združuje niže emisije CO2 i visoke performanse motora. Snaga se prenosi preko 6-stepenog automatskog menjača pomoću električnog uređaja na menjaču, koji paralelnim delovanjem i minimalnim gubitkom energije omogućava punu snagu motora i elektromotora. To rezultuje trenutnim ubrzanjem pri bilo kojoj brzini, sa direktnim pristupom do snage baterije pri visokim brzinama.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Početak proizvodnje hibridnog Sorenta

Izvor: AutoBlog, 18.Avg.2020

Od 2002. godine u svetu prodali više od 3 miliona primeraka Sorenta, kod nas ga očekujemo na jesen Nova platforma, inteligentno osmišljena kabina i pogon zaslužni su za to da je Kijin globalno najuspešniji SUV prvi put dobio električnu snagu U korejskoj fabrici u Hvasungu krenula proizvodnja hibridnog...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.