Novi brend, novi model, novi smer – iza Kije je vrlo uspešna 2021. godina

Izvor: AutoBlog, 05.Feb.2022, 15:03

Novi brend, novi model, novi smer – iza Kije je vrlo uspešna 2021. godina

U 2021. godinu koja je počela u vreme globalne nesigurnosti u svim delatnostima i na svim tržištima Kia je zakoračila odvažnom transformacijom brenda. Pritom je napustila deo naziva »Motors« i dobro poznati logotip u korist novog kreativnog oblika koji je sinonim za savremenu mobilnost, elektrifikaciju i održivost. Uticaj tog preobražaja vidljiv je u godini fenomenalnog uspeha za Kiju i odveo je ovaj brend na čelo održive mobilnosti. Način razmišljanja 'nova godina, novi početak' bila je u središtu Kijinog pristupa od početka 2021. kada se tradicionalni proizvođač automobila pokazao doslovno u bljesku svetlosti. Jato pirotehničkih-dronova prikazalo je novi elegantan logotip...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.