Izvor: Nezavisne Novine, 19.Jan.2017, 15:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kia Stinger dizel - glavni adut u Evropi

Kia polaže velike nade u Stinger, a u Evropi očekuje da dizel model bude glavni adut.

Na „starom kontinentu“, 2,2-litarska turbo dizel jedinica će biti verovatno najpoželjnija opcija. Isporučuje 200 ks i 440 Nm. Procijenjeno ubrzanje do 100 km/h iznosi 8,5 sekundi, a kazaljka brzinomjera se zaustavlja na 225 km/h. Brojke, što se potrošnje tiče, još uvijek nisu poznate.

Kao i kod benzinca, i ovaj motor >> Pročitaj celu vest na sajtu Nezavisne Novine << je uparen sa osmostepenom automatskom transmisijom, dok što se pogona tiče, on može biti na zadnje točkove sa opcionim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem ili na sve točkove sa sistemom vektorisanja obrtnog momenta.

Uz dizel, biće dostupne i dvije benzinske verzije, 2,0-litarski turbo četvorocilindraš sa 255 ks i 353 Nm. Perjanica dolazi u vidu 3,3-litarskog V6 (5,1 sekundu do 100 km/h) sa 375 ks i 510 Nm. Maksimalna brzina ovog modela iznosi 270 km/h. Što se elektrifikacije tiče, hibrid je vjerovatnija opcija od EV modela.

Pri testiranjima, Kia kaže da je kao reper je uzet BMW serije 4. Stinger je temeljno testiran na Nirburgringu.

Nastavak na Nezavisne Novine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.