29.08.2016 ::: Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Izvor: AutoMagazin, 29.Avg.2016, 18:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

29.08.2016 ::: Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu...

Kia već u prvoj godini prisustva u Meksiku postala 9. najprodavaniji brend Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku

ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << 34.517 prodatih vozila u zadnjih 12 meseci – toliko vremena brend tamo posluje - postala 9. najprodavaniji brend.

U rekordnom vremenu do 73 zastupnika

"Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih dostignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja," rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: "Veoma smo radosni i ponosni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge."

Razgranata prodajno-servisna mreža Jedan od Kijinih strateških stubova u toj zemlji sa 120 miliona stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državne teritorije.

Kao deo proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom gradu.

Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodatih vozila, što znači da će premašiti tržišni udeo od 3 posto. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom gamom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).

Brend s najboljim proizvodima i uslugama

"Imamo vrlo uspešnu godinu. To je zaista neverovatno dostignuće u delatnosti, gde se nadmeće više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: "Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvaliteta našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postići tržišni udeo od 5 posto u naredne četiri godine."

PR
Pogledaj vesti o: KIA

Nastavak na AutoMagazin...






Povezane vesti

Kako je Kia uspela u Meksiku za samo godinu dana?

Izvor: B92, 30.Avg.2016, 11:48

Kia Motors Mexico obeležila je prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji tako što su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog modela Niro, namenjenog meksičkom tržištu.

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.