Pouzdanost kao prednost

Izvor: Blic, 30.Mar.2010, 12:40   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pouzdanost kao prednost

Mazda“ polako ali sigurno krči svoje mesto na srpskom tržištu, gde je nedavno proširila zvaničnu dilersku mrežu za dva nova člana, kompanijama „Nikom“ iz Kragujevca i „Auto kućom Alfa“ iz Subotice. Uz dve nove firme, mreža ima ukupno sedam dilera i servisera, i to dva u Beogradu, Novom Sadu, Čačku, Nišu, Kragujevcu i Subotici.

Proizvođač iz Hirošime je poznat po automobilima koji se retko kvare, a na našem prostoru najduže iskustvo u održavanju >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << „Mazdinih" modela ima beogradski servis „Profil" u Karađorđevoj ulici 13, odmah preko puta kapetanije.

- Mi smo prvi ovlašćeni servis u Srbiji za „Mazdu". Iza „Profila" je dugačak staž, a naši mehaničari su upoznati sa svim novinama na polju mehanike i elektronike. Takođe, njihovo znanje se redovno dopunjava i proverava u školskom centru „Mazda Austrije" u Klagenfurtu. Obučenost mehaničara je od izuzetno velike važnosti jer svake godine se predstavljaju tehnološki savršeniji, ali i komplikovaniji automobili. Servis je opremljen najsavremenijom opremom predviđenom od proizvođača za potrebe dijagnostikovanja nepravilnosti u radu električnih i elektronskih uređaja na vozilima, servisiranja i popravki sistema klima-uređaja, kao i modernih sistema ubrizgavanja goriva na benzinskim i dizel motorima - izjavio je za „Blic" Milan Trajković, šef „Profilovog" servisa.

„Mazdina" garancija za novo vozilo važi tri godine ili do 100.000 kilometara, u zavisnosti koji se uslov prvo ispuni. Naravno, iz garancije su isključeni prirodno habajući delovi. Garancija na koroziju je 12 godina, a jednom godišnje „Mazdin" ovlašćeni servis sprovodi besplatnu vizuelnu proveru vozila. Nezavisno od pređene kilometraže, garancija na boju traje tri godine.

- Trudimo se da na lageru uvek imamo oko 95 odsto svih rezervnih delova, sve vrste radova, od redovnih godišnjih servisa do najzahtevnijih generalnih popravki. Uspostavili smo i održavamo direktnu internet vezu sa skladištem u Klagenfurtu, čime smo maksimalno ubrzali isporuku rezervnih delova kojih nemamo na lageru. Limarski servis postoji od 2001. godine i u njemu se izvode i najzahtevnije popravke karoserije - dodao je gospodin Trajković.

Servisi

BEOGRAD

Profil International

Karađorđeva 13

011/328-3722

www.mazdaprofil.rs

General-auto

Stevana Prvovenčanog 50

011/3978-464

www.generalauto.rs

NOVI SAD

Grand M

Bulevar vojvode Stepe 50

021/630-2822

SUBOTICA

Auto-kuća ALFA

Jovana Mikića 18

024/555-500

KRAGUJEVAC

Nikom

Industrijska 20

034/371-591

www.mazda-nikom.co.rs

ČAČAK

Dipem

Đorđa Tomaševića 178

032/459-560

www.dipem.rs

NIŠ

Auto MG Commerce

Bulevar 12. februara 81

018/581-336

„Mazda" je učinila još jedan bitan korak u pravcu zadovoljstva kupaca u Srbiji uvođenjem MES-a („Mazda Europe Service"), odnosno non-stop pomoći na putu u slučaju kvara ili nezgode (MES je dostupan i na teritoriji Crne Gore). Servis se brine o vozačima u slučaju raznih tehničkih problema, mehaničkih ili elektronskih. U slučaju da je korisnik izgubio ključ, ostao bez goriva, napunio rezervoar pogrešnim tipom goriva, ako se ispraznio akumulator ili je pukla guma" „Mazda" asistira i pomaže svojim klijentima da reše probleme na najbrži mogući način. Ako je neophodno, MES pokriva i troškove hotela ili troškove za voznu ili avionsku kartu ili račun za taksi.

- Filozofija „Mazde" ne podrazumeva samo prodaju atraktivnih modela. Ovo je brend koji nastoji da bude pouzdan partner svojih klijenata. U tom kontekstu, „Mazda Europe Service" igra veoma važnu ulogu kada je reč o našim kupcima. „Mazdin" cilj je sam vrh i kada je reč o kvalitetu vozila i kada je tema zadovoljstvo naših kupaca - objašnjava strategiju Veljko Stojanović, generalni direktor „Mazda Srbija i Crna Gora".

MES paket je dostupan u celoj Evropi za svakog srpskog i crnogorskog kupca, 24 sata dnevno, 365 dana u godini. On ne podrazumeva nikakve dodatne troškove, a pravo na MES dobijaju oni koji kupe novo „Mazdino" vozilo ili se aktivira pri prvom godišnjem servisu. Svim klijentima na raspolaganju 24 sata stoji MES centar za pozive, a ako kvar na vozilu nije moguće otkloniti na licu mesta, MES centar organizuje vuču vozila do najbližeg ovlašćenog servisa. Telefonski brojevi MES centra Srbije su: 0800 - 33 44 77 (ako se javljate iz Srbije) i +43 - 1 52503 6313 (ako se javljate iz inostranstva).

Kragujevački „Nikom" osnovan je 1991. godine i raspolaže sa tri magacinska prostora površine 3.100 kvadrata i upravnom zgradom (1.800 kvadrata). U kompleksu preduzeća u toku je izgradnja poslovno-stambenog prostora površine 800 m2. Preduzeće „Nikom" zapošljava 72 radnika, a u toku su i aktivnosti vezane za homologaciju preduzeća, tako da se uskoro očekuje dobijanje međunarodnog sertifikata. Osim ovoga, u toku je i proces za dobijanje sertifikata ISO 9001. Auto-kuća „Alfa" iz Subotice je prisutna na tržištu automobilskih proizvoda i usluga već 13 godina. U okviru ove auto-kuće nalaze se auto-salon, plac polovnih automobila, tehnički pregled, servis i prodavnica rezervnih delova. Firma se bavi i limarsko-farbarskim uslugama, ugrađivanjem i atestiranjem gasnih uređaja.
Pogledaj vesti o: Subotica

Nastavak na Blic...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

30.03.2010 ::: Grand Motors: Besplatna prolećna provera, popust na delove i radove

Izvor: AutoMagazin, 30.Mar.2010

U Grand Motorsovom centralnom servisu na Novom Beogradu, u servisima poslovnih jedinica u Novom Sadu, Subotici i Nišu, kao i u servisnim radionicama servisno-prodajnih partnera u Čačku i Jagodini, vlasnici Fordova tokom aprila mogu da obave besplatnu proveru tehničke „kondicije“ svojih vozila..

Nastavak na AutoMagazin...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.