Izvor: AutoBlog, 09.Maj.2021, 10:35
Novi promoter Hyundai Srbije Nenad Jezdić podržava razvoj ekološke svesti i povratak prirodi
Trajno globalno opredeljenje Hyundai brenda usmereno je na
kvalitetno provedeno vreme, porodične vrednosti, povratak prirodi i razvoj
ekološke svesti. Hyundai Srbija prepoznaje ove vrednosti u našem poznatom
glumcu Nenadu Jezdiću, čija je sjajna glumačka karijera sve blistavija. Sa
velikim zadovoljstvom najavljujemo početak saradnje na promociji brenda i
projektima koji podržavaju zajedničke vrednosti. Ovim povodom generalni direktor Hyundai Srbije, Slavc Habič
rekao je: “Hyundai je sinonim za postojanost, upornost, predanost i
neposrednost. Sve ove vrednosti prepoznajemo u uspešnoj karijeri Nenada Jezdića
ali i u njegovom predanom zalaganju za povratak prirodi, ljudskim vrednostima i
kvalitetno provedenom vremenu....
Pogledaj vesti o: Hyundai