Hyundai: Strategija razvoja motora

Izvor: B92, 28.Nov.2012, 12:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hyundai: Strategija razvoja motora

Na ovogodišnjoj, dvanaestoj po redu, međunarodnoj konferenciji, koja je održana nedaleko od razvojnog centra Hyundaija u Koreji, grupacija je predstavila javnosti trenutnu fazu razvoja i tehnologije, kao i pravce kretanja u budućnosti u daljem razvoju i unapređenju svojih pogonskih motora.

U skladu sa aktuelnim svetskim trendom, u razvoju što manjih agregata, Hyundai se sve više zalaže za ugradnju benzinskih turbo >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI) u svoja vozila. U korejskoj kompaniji smatraju da T-GDI agregati predstavljaju motore budućnosti, iz razloga svoje ekonomičnosti, performansi kao i zbog svoje podobnosti po životnu okolinu.

Kada je reč o dizel agregatima, Hyundai planira da nastavi sa razvojem i unapređenjem tehnologije svojih osnovnih rednih dizel motora, kako bi što efikasnije izašao u susret zahtevima svetskih kupaca.

Hyundai takođe namerava da postane lider u primeni najnovije tehnologije u izradi sistema prenosa snage motora, razvojem laganog (kad je reč o težini), ali u pogledu performansi veoma efikasnog sistema prenosa. Kao prvi automobilski proizvođač koji je samostalno razvio osmostepeni automatski sistem prenosa, za vozila sa pogonom na zadnjim točkovima, Hyundai će i u budućnosti nastaviti sa razvojem sistema prenosa snage za svoje premijum modele.

Korejski proizvođač najavio je i da će ubuduće svoja vozila isporučivati sa agregatima koji će biti prilagođeni uslovima svakog tržišta pojedinačno. Za zemlje u kojima su vremenski uslovi ekstremni, Hyundai planira isporuku vozila sa pogonskim agregatima koji će bez obzira na promene u temperaturi vazduha uvek pružati dobre performanse.

Tokom konferencije, Hyundai je prisutnima omogućio da se bolje upoznaju sa razvojnom tehnologijom svojih pogonskih agregata. Naročito je istaknut motor Kappa 1.0 TCI (Turbocharger Intercooler) koji je u stanju da razvije snagu od 106 KS i maksimalni obrtni moment od 138 Nm, ne smanjujući time svoju ekološku podobnost.

Kako bi se postigla što bolja efikasnost u potrošnji goriva i unapredile njegove performanse, na ovom motoru upotrebljeno je mnoštvo tehnologija, kao što su dvanaestoventilni DOHC, integrisani turbo punjač i off-set kolenasto vratilo. Tu je takođe i blok motora od aluminijuma, usisna grana izrađena od termo-otporne plastike, a sve u cilju smanjenja težine vozila, dok posebna konstrukcija donjeg kolenastog vratila znatno utiče na smanjenje buke i vibracije.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.