Izvor: AutoBlog, 24.Avg.2011, 17:50 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hyundai Motor Company proglašen za jedan od najboljih ''zelenih'' brendova u 2011.
Hyundai je od strane kompanije ''Interbrand''-svetski poznate konsultanske kuće proglašen za jedan od najboljih svetskih ''zelenih'' brendova imajući u vidu Blue Drive ekološku liniju proizvoda i strategiju kompanije i njenog rukovodstva vezanu za razvojnu tehnologiju vozila sa 0 emisijom CO2.Smanjenje emisije štetnih gasova je postala jedna od ključnih tema kada je reč o automobilskoj industriji ne samo u svetu nego i kod nas pa se sve veći broj konsultanskih kuća bavi analizom koje kompanije i u kojoj meri vode računa o očuvanju životne sredine. Prema istraživanju konsultanske kuće ''Interbrand'' Hyundai se našao na samom vrhu liste kompanija koje na razne načine nastoje da očuvaju životnu okolinu. ''Interbrend'' ...
24.08.2011 ::: Hyundai proglašen za jedan od najboljih “zelenih” brendova
Izvor: AutoMagazin, 24.Avg.2011
Hyundai je od strane kompanije ''Interbrand''-svetski poznate konsultanske kuće proglašen za jedan od najboljih svetskih ''zelenih'' brendova imajući u vidu Blu Drive ekološku liniju proizvoda i strategiju kompanije i njenog rukovodstva vezanu za razvojnu tehnologiju vozila sa 0 emisijom CO2..