24.01.2015 ::: WRC Monte Carlo 2015 - VW caruje, Evans u problemu, profitira Hyundai

Izvor: AutoMagazin, 24.Jan.2015, 21:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

24.01.2015 ::: WRC Monte Carlo 2015 - VW caruje, Evans u problemu, profitira Hyundai

Robert Kubica bio je najbrži takmičar u današnjem programu relija Monte Carlo 2015, ali zbog nekoliko grešaka iz prethodna dva dana takmičenja, Poljak teško da će stići u TOP 10 do kraja relija. Suvereni vladari "Montea" su takmičari Volkswagena, Ogier-Latvala i Mikkelsen...

Brzinski ispit broj 9 (Prunières – Embrun - 19.93 km) otkazan je zbog velikog broja nedisciplinovanih gledalaca pored staze, ali i na samoj stazi brzinskog ispita.

Pogledajte fotografije: Rallye >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << Monte Carlo 2015.

Sledeći brzinski ispit (Lardier et Valença – Faye) merio je dužinu od čak 51,7 kilometara, što je za vozače i timove poseban izazov. I pored toga, nije bilo velikih promena u TOP plasmanu. Sva tri vozača Volkswagena nisu imala većih problema i bezbedno su zadržali svoje pozicije u TOP3. Najbrži je bio Robert Kubica, koji je zahvaljujući optimalnom izboru pneumatika i prepoznatljivom odvažnom stilu vožnje, nadmašio drugoplasiranog Meeka za više od 33 sekunde. Sa staze je izleteo Ott Tanak, koji nije izdržao pritisak. Na stazu su ga vratili gledaoci, ali kašnjenje od preko 18 min značio je zbogom dobrom plasmanu na Monteu.

reklama

Jedanaesti brzinski ispit (Prunières – Embrun 2 - 19.93 km) bio je najvećim delom suv, pa su razlike između takmičara bile minimalne. Bio je ovo prvi brzinski ispit od početka relija, koji je praktično održan na čistoj asfaltnoj podlozi. Najbrži je bio Loeb, a neželjenu situaciju imao je Evans, koji je imao "bliski susret" sa zidom pored staze. Srećom, talentovani vozač M-Sporta prošao je samo sa kašnjenjem od pola minuta. Jedina promena u TOP10 plasmanu, posle ovog brzinskog ispita, bila je pomeranje Loeba na 9. poziciju u plasmanu, a Heninga Solberga na 10. mesto.

Finalni brzinski ispit dana (Sisteron – Thoard - 36.85 km), promešao je karte, ali opet ne u TOP4 plasmanu. U plasmanu su i dalje carovali vozači Volkswagena, Ogier-Latvala-Mikkelsen, ali je njihov najbliži konkurent, Mads Osberg (Citroën), izgubio je 52 sekunde zbog problema sa motorom. Dramu je imao i Robert Kubica, jer je u njegovoj Ford Fiesti RS WRC otkazala komanda ručne kočnice. I pored toga, Kubica je imao drugo vreme na ovom "brzincu", samo 8,5 sekundi iza Meeka. Neuville i Sordo u finalu dana zabeležili treće i peto vreme vožnje, što je značilo pomeranje u generalnom plasmanu do pete i šeste pozicije. Oni su u plasmanu prestigli Elfyna Evansa, koji je i ovde imao kašnjenje od dva i po minuta, zbog oštećenog automobila.

U nedeljnom programu, takmičare čeka tri brzinska ispita ukupne dužine 51 kilometar. Vodeći Ogier ima prednost u odnosu na Latvalu od čak 42,8 sekundi, a trćeplasirani Mikkelsen zaostaje za Latvalom preko 1 minut. Četvrtoplasirani Mads Osberg sigurno će se potruditi na zadrži ovu poziciju, a s obzirom na današnje probleme sa motorom, to neće biti lak posao. Veliku borbu možemo očekivati od vozača tima Hyundai, Dani Sorda i Thierry Neuvillea, koji su trenutno na petoj i šestoj poziciji, a koje deli samo pet sekundi. TOP 10 plasman zaokružuju Evans, Prokop, Loeb i Meeke.

Rallye Monte Carlo 2015 - plasman posle 12. brzinskog ispita:

1. Ogier S. - Ingrassia J. (Volkswagen Polo R WRC) 3:00:39,9

2. Latvala J. - Anttila M. (Volkswagen Polo R WRC) +42,8

3. Mikkelsen A. - Floene O. (Volkswagen Polo R WRC) +1:49,8

4. Ostberg M. - Andersson J. (DS 3 WRC) +2:42,8

5. Sordo D. - Martí M. (Hyundai i20 WRC) +3:16,1

6. Neuville T. - Gilsoul N. (Hyundai i20 WRC) +3:20,8

7. Evans E. - Barritt D. (Ford Fiesta RS WRC) +4:51,7

8. Prokop M. - TOMÁNEK J. (FORD FIESTA RS WRC) +8:17,5

9. Loeb S. - Elena D. (DS 3 WRC) +9:02,2

10. Meeke K. - Nagle P. (DS 3 WRC) +10:06,0

Automagazin.rs
Pogledaj vesti o: Hyundai

Nastavak na AutoMagazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.