Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 4WD Lifestyle (Redizajn)

Izvor: B92, 04.Jul.2015, 09:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 4WD Lifestyle (Redizajn)

Prilikom redizajna svog SUV modela, Honda je puno pažnje posvetila obnovi tehnike. Na našem testu našla se varijanta sa jačim bi-turbo dizel motor sa 160 ks, pogonom na svim točkovima i pretposlednjim paketom opreme.

Novi broj Auto magazina je u prodaji, pročitajte utiske iz vožnje najnovijih modela automobila.

Tekst - Ivan Katunac; Izvor - Auto Magazin

Honda ima veliki >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << uspeh sa svojim SUV modelom CR-V širom planete.

Aktuelni model je četvrta generacija, a početkom 2015. dobila je detaljni "fejslift", kako bi ostala na vrhu još neko vreme.

Elegantna karoserija popularnog modela nije previše menjana.

Nova je maska hladnjaka, a donekle je izmenjen izgled prednje i zadnje svetlosne grupe. Taman dovoljno da se dobije na svežini, a opet da ostane verna sebi i prepoznatljiva.

Mnogo više posla inženjeri su obavili na mehanici, a rezultat toga se itekako oseća tokom vožnje.

Pre svega, redizajnirana je prednja struktura karoserije kako bi se postigli najbolji rezultati na američkom NHTSA testu u sudaru sa malim preklapanjem.

U ostalim vrstama testova CR-V već ima najbolje ocene. Na EuroNCAP testiranjima odneo je još na početku svih pet zvezdica za ukupnu zaštitu putnika.

U prethodnim testovima ovog SUV vozila žalili smo se na neprecizno upravljanje, naginjanje karoserije.

Honda je ozbiljno shvatila kritike i izmenila je gotovo kompletno oslanjanje, proširila je trag točkova i ugradila poboljšanu letvu volana. Nove su i kočnice.

Zbog ovih izmena, CR-V je postao znatno prijatniji prilikom energične vožnje.

Nekada smo negodovali zbog tog gumastog, neprijatnog osećaja koji povezujemo sa prosečnim SUV automobilima.

Ono što je još bitnije, na limitu vozaču pruža mnogo više osećaja o tome šta se dešava sa prijanjanjem točkova.

Zahvaljujući bolje kontrolisanim pokretima karoserije, vozač ima mnogo više poverenja u auto i lakše se upušta u brzu i tečnu vožnju, nego što je to bio slučaj sa prethodnim modelom.

Upravljač je znatno precizniji i osećaj na njemu je prijatniji. Auto mnogo agresivnije ulazi u krivinu, a prilikom preterivanja ne pokazuje težnju ni da proširi, ni da skrati putanju.

Uz snažniji motor standardno dolazi sistem za prenos snage na svim točkovima.

U vožnji na suvom motor, i pored velike snage i respektabilnog obrtnog momenta od 350 Nm ne može da izazove proklizavanje točkova i zanošenje automobila.

Kočnice mnogo bolje inicijalno "zagrizu” i u saradnji sa poboljšanim ogibljenjem vozaču daju prilično samopouzdanja.

Auto ne pada na nos i ne "pliva" kao ranije, pa je lako ubaciti ga u krivinu tokom kočenja.

Druga bitna stvar kod nove Honde CR-V je turbo-dizel motor snage 160 ks.

Posle detaljne prerade, Honda je iz njega izvukla čak 160 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 350 Nm.

Sa 100 "konja" po litru zapremine, ovo je vrlo tjunirana mašina u ovom trenutku razvoja motora.

Ipak, najmodernija tehnologija je uspela da omogući uglađene performanse.

Relativno malim motorom od 1.6 litara, Honda je skoro u potpunosti uspela da zameni 2.2 litarski agregat.

Odavno je bio "trn u oku" našim kupcima jer zbog velike zapremine naš čudni sistem registracije cenom previše kažnjava ovih dvesta kubika iznad dva litra.

Motor ravnomerno raspolaže snagom i obrtnim momentom. Tečno radi i kada je hladan, a neće vam zameriti čak i kada ga spustite ispod 1200 o/min.

Najbolje se oseća iznad 2000 obrtaja i do limitera dolazi vrlo lako i brzo. Ipak, nije onako opušten i nonšalantan kao veliki dizel kog zamenjuje.

U testiranom automobilu zatekli smo šestobrzinski manuelni menjač sa lakom i preciznom ručicom.

Treba pametno i vredno raditi sa njom ako želite dobre performanse i iole dobru potrošnju, kakvu fabrika navodi.

Ovde bi možda bio bolji devetostepeni automatski menjač koji je takođe u ponudi. On svakako brže i preciznije bdi nad obrtajima motora, što je bitno i za dobre performanse i za nisku potrošnju.

Kada pominjemo potrošnju, moramo da napomenemo da nismo uspeli da postignemo fabričko obećanje. Ipak, nismo razočarani.

Beležimo prosek od 7,1 litar dizela. S obzirom da je auto bio na kratkoj vožnji u redakciji, ne možemo da vam prenesemo detaljnije podatke potrošnje, ali prvi utisci obećavaju.

Automobil koji smo vozili ima pretposlednji paket paket opreme u hijerhiji, Lifestyle H-Connect Navi.

On obezbeđuje odličnu atmosferu putnicima u vožnji i nudi obilje elektronike što olakšava korišćenje automobila, ali i doprinosi poboljšanju bezbednosti.

Kao što uvek preporučujemo, predlažemo vam da nabavite automobil sa što boljom opremom, koliko je u vašoj mogućnosti - oprema mnogo donosi opštem utisku o autu.

Automobil koji smo vam prikazali košta 37.490 evra.

Kompletan cenovnik možete pogledati na zvaničnm sajtu Honde.

"Auto magazin" je nova edicija najstarijeg automobilskog časopisa u Srbiji.

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 4WD Lifestyle

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.