Izvor: B92, 13.Apr.2010, 18:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ford Kuga
Fordov crossover testirali smo u izdanju s dvolitarskim dizelašem snage 136 KS koji dolazi u paru s ručnim menjačem sa šest brzina. Pogon na sve točkove olakšava vožnju neasfaltiranim putevima.
Atraktivan i prilično agresivan eksterijer Kuge osigurava trenutnu prepoznatljivost na putevima, a bogati Titanium paket opreme koji, među ostalim, nudi 19 inčne aluminijske felne, ali i brojne druge zanimljive vizuelne detalje poboljšava utisak.
Odlične >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << vozne osobine
Identična slika prisutna je i u enterijeru gde su Fordovi stručnjaci svim putnicima osigurali funkcionalnost, prostranost, ali i komfor koji do izražaja dolazi posebno na dužim putovanjima.
U vožnji Kuga nudi najbolje osobine u svojoj klasi. Bez obzira na to je li reč o otvorenim ili gradskim putevima, osećaj za upravljačem zaista je prvoklasan. Čak i silazak na neasfaltirane puteve nije problem, prvenstveno zahvaljujući pogonu na sve točkove i kvalitetnom sistemu oslanjanja.
Štedljivi dvolitarski dizelaš s commonrail tehnologijom koji dolazi u paru s preciznim ručnim menjačem sa šest brzina idealna je kombinacija za ovaj automobil.
Skupi paket opreme
Testirani model uz brojne prednosti, nažalost, ima i jednu manu - cena.
Previsok iznos postaje prihvatljiv jedino u slučaju ako obožavate dodatnu opremu pa ste za nju spremni da izdvojite više od četiri hiljade eura.
Cene za Ford Kugu možete pogledati ovde.
Izvor - AutoKlub.hr
Ford i Microsoft: tehnologija Hohm
Pročitajte više o modelu Ford Focus RS500
Prva vožnja: Ford Galaxy i S Max