
Izvor: AutoBlog, 26.Feb.2025, 16:03
Stellantis planira da ukine pojedine brendove
Dok Stellantisov predsednik Džon Elkan (John Elkann)
intervjuiše kandidate za izvršne direktore, u isto vreme odlučuje i koliko od
14 brendova ovog proizvođača automobila ima održivu budućnost, piše Reuters.Prostrani portfolio francusko-italijanske kompanije –
najveći među njegovim konkurentima, koji se uglavnom fokusiraju na jedan ili
dva brenda – odražava poreklo firme koja je nastala u spajanju Fiat-Chrysler i
Peugeot-Citroen 2021. Njegovo sužavanje moglo bi pojednostaviti Stellantisove
operacije i omogućiti spajanje nekih marketinških, razvojnih i prodajnih
funkcija, prenosi Nova...
Pogledaj vesti o: Fiat
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.