Izvor: SEEbiz.eu, 09.Jul.2015, 08:57 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Još bez potvrde proizvodnje Fiata 500 LX u Kragujevcu
KRAGUJEVAC - U fabrici u Kragujevcu nisu primetili aktivnosti koje bi ukazivale da su u toku "dodatne provere montažnog procesa" za proizvodnju džipa.
Pojedini domaći mediji juče su preneli da u kompaniji Fiat Chrysler automobili Srbija u Kragujevcu od septembra počinju pripreme za probnu proizvodnju džipa "LX" koji će zadržati prepoznatljiv izgled maske iz porodice automobila "500", ali će prema >> Pročitaj celu vest na sajtu SEEbiz.eu << gabaritima najviše ličiti na Fijatovog velikog terenca koji se proizvodi u Brazilu.
Ovu informaciju, navode mediji, sa saradnicima iz Kragujevca "podelili" su članovi grupe Italijana, koji su ovde nedavno doputovali radi dodatnih provera montažnog procesa u fabrici.
U kragujevačkoj fabrici, gde je proizvodnja juče i danas ponovo zaustavljena, ovim povodom nije se oglasio menadžment, zato što se o razvojnim planovima svih fabrika koje posluju u okviru Grupacije Fiat Chrysler odlučuje u Torinu (ili Detroitu), dok se fabrički sindikat stara o pravima i interesima zaposlenih i ne meša se, barem ne oficijelno, u poslovnu politiku firme.
U sindikatu, ipak, za list Danas kažu da bi, zbog radnika i njihovih interesa, bili presrećni ako je ta informacija tačna. Ističu da u fabrici nisu primetili aktivnosti koje bi ukazivale da su u toku "dodatne provere montažnog procesa". Tvrde i da u fabrici osim Italijana koji su već duže u Kragujevcu, nema nove grupe njihovih zemljaka.
Predsednik sindikata u kompanija FCA Srbija Zoran Marković potvrdio je da se ta sindikalna organizacija minule sedmice obratila predsedniku Vlade Aleksandru Vučiću sa zahtevom da počne pregovore sa menadžmentom Fijat Krajsler grupe o proizvodnji još jednog modela u Kragujevcu. Alternativni zahtev Vučiću je da Vlada, u saradnji sa Fijatom, obezbedi nova tržišta za automobile proizvedene u kragujevačkoj fabrici.
"Radnici su sve zabrinutiji i svakodnevno traže odgovor na pitanje kakva je budućnost fabrike. U sindikatu smatramo da razloga za zabrinutost još uvek nema, pošto su prekidi proizvodnje u junu i julu bili planirani, ali i sindikalno rukovodstvo počinje da se pita, šta će se dešavati sledeće godine, ukoliko dođe do drastičnijeg pada prodaje "fijata 500L" na svetskim tržištima. Zbog toga smo se i obratili premijeru", kaže Marković.
Pogledaj vesti o: Fiat