Izvor: B92, 16.Jul.2013, 16:23 (ažurirano 02.Apr.2020.)
FIAT: Šta vidite na slici?
Kada je bezbednost u vožnji u pitanju, napredak tehnologije doneo je mnogo inovacija, ali istovremeno i potencijalnih opasnosti u vidu smartphone i tablet uređaja koji su sve češći uzrok saobraćajnih nesreća. Time je otvoren prostor za društveno angažovane kampanje koje na jednostavan i efektan način upozoravaju vozače na opasnost korišćenja ove vrste uređaja u vožnji.
U borbi za bezbednost svih učesnika u saobraćaju sve više se ujedinjuju portali, proizvođači >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << tehničkih uređaja i, naravno, sami proizvođači automobila.
FIAT je u saradnji sa brazilskim ogrankom marketinške agencije Leo Burnett pokrenuo jednostavnu kampanju za poboljšanje bezbednosti saobraćaja u toj zemlji.
Minimalistički crno-beli dizajn plakata šalje veoma jasnu poruku onima koji, recimo, pišu ili čitaju poruke na svom mobilnom uređaju dok voze:
"U vožnji ćemo videti ili slova ili devojčicu, ili slova ili psa, ili slova ili autobus."
Bez kapljice crvene tečnosti ili preterano emotivnih i često mučnih prizora, FIAT je svoju poruku poslao, dok na vozačima ostaje da svoje ne šalju, makar dok su za volanom.
Izvor: B92, Marketing itd.
FIAT-ova kampanja za bezbjedniju vožnju
Izvor: Capital.ba, 17.Jul.2013, 07:41
TORINO, Kada je bezbjednost u vožnji u pitanju, napredak tehnologije donio je mnogo inovacija, ali istovremeno i potencijalnih opasnosti u vidu smartphone i tablet uređaja koji su sve češći uzrok ..