Izvor: AutoBlog, 28.Jan.2020, 02:36

Ferrari je opet najsnažniji brend na svetu

Ferrari je opet najsnažniji brend na svetu

Drugu godinu zaredom Ferrari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svetu prema Brand Finance Global 500 izveštaju za 2020. godinu. Očekivano, dodeljen im je najjači AAA+ rang (najviši kvalitet vrednosnih papira, izdavaoca vrednosnih papira ili finanaijske ustanove), a ukupna ocena iznosi 94,1 od 100, prenosi Jutarnji.hr. Na drugom mestu se nalazi Disney, dok je treće mesto zauzeo kineski WeChat. U top 10 su čekivano i Coca Cola, Deloitte, PWC, Rolex, PayPal... Brand Finance Global nalje navodi da je i vrednost brenda Ferrari rasla za 9 posto, a u celom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90...

Nastavak na AutoBlog...






 Povezane vesti
Sberbank i ove godine proglašen ruskim najvrijednijim brendom na svijetu

Sberbank i ove godine proglašen ruskim najvrijednijim brendom na svijetu

Izvor: Capital.ba, 28.Jan.2020

MOSKVA – Prema međunarodnoj agenciji Brand Finance Sberbank je i dalje najvrijedniji ruski brend. Vrijednost Sberbank brenda iznosi 13,233 milijarde dolara, što je više od 870 miliona dolara u odnosu na 2019. godinu. Od 2014. godine Sberbank bilježi stalni rast vrijednosti svog brenda. Tokom...

Nastavak na Capital.ba...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.