
Izvor: AutoBlog, 06.Nov.2019, 11:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ferrari i Giorgio Armani udružuju snage
Kompanija Ferrari želi daljnji napredak svoje markirane opreme zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Giorgio Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Bloomberg. Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend. Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije. "Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.