
Izvor: AutoBlog, 02.Jun.2025, 00:02
Pojedini kineski automobili deluju kao povoljna kupovina, ali brže gube na vrednosti
Kineski automobili osvajaju evropsko tržište zahvaljujući,
velikim delom, svojim nenadmašnim prodajnim cenama. Međutim, jedna studija
otkriva njihov veći pad vrednosti od recimo korejskih i japanskih brendova.Neki brendovi poput MG-a su preokrenuli segment pristupačnih
automobila naglavačke, segment kojim je do sada u potpunosti dominirala Dacia.
MG ZS je prodat u više od 47.000 primeraka za četiri meseca ove godine, što je
fantastičan rast od 39 posto. Kineske marke, poput MG-a, Geelyja, BYD-a ili
Cheryja ubrzano dobijaju na popularnosti. Već sada renomirani evropski
proizvođači strahuju od njih, navodi Klix.ba.Ipak, postoje i druge marke, koje se takođe smatraju
povoljnom kupovinom. Međutim, nedavno sprovedena studija...
Pogledaj vesti o: Dacia