Izvor: MojAuto, 01.Okt.2009, 19:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Čisto lice Citroena
Svojim pojavljivanjem u novembru ove godine, novi Citroen donosi sa sobom nove ambicije – da zameni svog prethodnika, bestselra na tržištu svoje klase, prodatog u više od 2 miliona primeraka. „Ovo je velika prilika za našu kompaniju da dostigne naš cilj u uvećanju učešća na tržištu, bilo da su u pitanju pravna ili fizička lica“ izjavio je Frederik Banze, marketinški direktor Citroena.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta MojAuto. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta MojAuto. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.