Zašto su Britanci zabranili reklamu za BMW M4?

Izvor: B92, 17.Okt.2014, 09:09   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zašto su Britanci zabranili reklamu za BMW M4?

Britanska nezavisna regulatorna organizacija koja procenjuje podobnost reklama i razmatra eventualne žalbe na njihov sadržaj (ASA), zabranila je emitovanje spota za sportski BMW M4 Cabrio zbog žalbe da "ohrabruje nebezbednu vožnju".

Reklamiranje automobila je složen posao. Potrebno je udovoljiti naručiocu, smisliti dovoljno dobru ideju koja će privući pažnju gledalaca, a uz sve to treba voditi računa da reklama bude društveno prihvatljiva.

Poseban slučaj >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << su sportski automobili čiji su glavni adut snaga i brzina. Nekada je veoma teško predvideti na šta će se neko požaliti u reklamnom spotu, što je na svojoj koži osetio i BMW, kome je u Britaniji zabranjena reklama za model M4 Cabrio.

Britanska organizacija ASA, nakon primljene žalbe na spot, presudila da BMW-ova reklama nije podobna za televizijsko emitovanje. U žalbi je navedeno da je spot "društveno neodgovoran" i da "ohrabruje nebezbednu vožnju".

U reklami se naizmenično smenjuju kadrovi vožnje BMW-a M4 na javnom putu i trkačkoj stazi, pri čemu vozač na stazi ima trkači kombinezon i kacigu.

ASA je smatrala problematičnim to što se zbog montaže u pojedinim scenama ne može razlikovati gde je koji snimak načinjen i da zbog toga na postoji jasna razlika između vožnje na putu i na stazi.

BMW je u odgovoru na zabranu to negirao i rekao da u spotu postoje dve paralelne radnje koje se "vrlo jasno razlikuju jedna od druge".

Pogledajte spornu i procenite ko je u pravu:



Osim što je zabranila emitovanje reklame u postojećem obliku, ASA je posavetovala BMW da u budućim reklamama izbegne povezivanje vožnje po javnim saobraćajnicama sa trkačkim stilom vožnje po pistama, kako bi "obeshrabrila neodgovorno ponašanje za volanom".

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Video: Zabranjena BMW M4 reklama

Izvor: Autorepublika.rs, 17.Okt.2014

Pogrešno prenesena poruka putem reklamiranja pri obraćanju široj populaciji može vremenom da vuče i posledice. Shodno tome, britanska nezavisna regulatorna organizacija koja procenjuje podobnost reklama i razmatra eventualne žalbe na njihov sadržaj (ASA), zabranila je emitovanje spota za sportski...

Nastavak na Autorepublika.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.