Predstavljamo: Cadillac CTS Vsport

Izvor: AutoBlog, 24.Nov.2013, 22:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Predstavljamo: Cadillac CTS Vsport

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com Prošlo je deset godina od kada je Cadillac predstavio legendarni CTS U pitanju je bio prvi automobil nove škole kompanije gde su sportske linije i aerodinamičnost sa ciljem privlačenja mlađih kupaca zamenile kockast dizajn. Linija je kasnije proširena i sa modelima ATS i SRX u sličnom stilu, a kao vrhunac uspeha je stigao performance model CTS-V sa 556KS i boljim vremenom na legendarnoj nemačkoj stazi Nirburgring nego proslavljeni domaći rivali, kao što su BMW M5 i Mercedes E63 AMG. Cadillac je nedavno predstavio treću generaciju CTS, a dok publika čeka na sledeći V model, General Motorsova luksuzna divizija je predstavila CTS Vsport. Namenjen kao rival BMW-u 550i i Mercedesu E550, Vsport pokreće 3.6L twin-turbo V6 motor sa 420KS, koji je nadmašio nemačke V8 motore od 402KS i 400KS, ali po obrtnom momentu ipak zaostaje sa ukupno 582 Nm u poređenju sa 600 Nm i 609 Nm. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 4.4 sekunde i maksimalnu brzinu limitiranu na 275 km/h, dok se snaga prenosi na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog menjača. Cadillac je mnogo pažnje posvetio težini automobila i kaže da je u razvoju gledao na svaki gram. Na kraju je dobijena težina od 1.785 kg ili za čak 203 kg manja težina u poređenju sa spomenutim 550i. Navedeni uspeh je ostvaren korišćenjem aluminijuma na mnogim delovima, a Vsport je prvi automobil u dugogodišnjoj istoriji američkog giganta koji ima aluminijumska vrata. Manja težina znači i bolje brojke na testu kočnica, a ovaj automobil ne samo što je nadmašio rivale iz BMW-a i Mercedesa već je uspeo da ostvari kraću distancu u poređenju sa značajno skupljim Porscheom Panamera. Pažnja je posvećena i ogibljenju koje najavljuje šta možemo da očekujemo od sledećeg CTS-V, a prvi rezultati su svakako odlični. Sa dizajnerske strane, Vsport se razlikuje od ostatka V linije po agresivnijim branicima i 18-inčnim točkovima, a promene su nešto manje u enterijeru gde je jedina razlika više opreme i nekoliko Vsport oznaka. Kada se pojavi u prodaji na proleće, Vsport će koštati $59.995 (oko 44.000 evra) što je značajno više od $46.025 (oko 33.800 evra), koliko košta osnovni CTS sa 2.0L turbo motorom. Iako navedena cena na prvi pogled možda izgleda previsoka, ona je i dalje niža u poređenju sa nemačkim rivalima. A pošto Cadillac tvrdi da je njegov predstavnik u samom rangu sa njima, slična cena je ipak opravdana. Autor: Talladega Slike: Cadillac
Pogledaj vesti o: Mercedes Benz

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.