Izvor: B92, 04.Dec.2021, 16:35

Perverzija na 4 točka: Kad ni najsnažniji serijski BMW nije dovoljno jak FOTO

Perverzija na 4 točka: Kad ni najsnažniji serijski BMW nije dovoljno jak FOTO

Brutalini M5 CS dobio je još ekstremniju verziju.

Kada je BMW početkom 2021. godine predstavio model M5 CS, konkurencija je i više nego opravdano zadrhtala s obziro da se radilo o najbržem i najsnažnijem serijskom BMW modelu ikada.

Sam naziv modela imao je dodatak CS, što bavarski proizvođač predstavlja kao Competition Sport. Zahvaljujući obilatoj upotrebi ugljeničnih vlakana, vozilo je olakšano za 70 kilograma pa je iz 4.4 bi- turbo V8 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << motora izvučeno 635 konjskih snaga i 750 Nm.

Dovoljno za kandidaturu za jednu od najbržih (ako ne i najbržu) serijsku limuzinu svih vremena. Utisku luksuza, snage i prestiža dodatno su doprineli i naglašeni zlatni detalji na vozilu.

Mislilo se - to je to, savršena limuzina.

Međutim, ekipa iz kompanije Manhart, nemačkog specijaliste za "tjuning", nije se složila sa tim. Na bazi novog BMW-a M5 CS stvorili su doslovno zver na točkovima.

Jer Manhart MH5 GTR to definitivno jeste. Krenimo za početak od dizajna.

Kompletno vozilo presvučeno je u tipičnu Manhartovu "Moonlight" foliju. Reč je o mat nijansi tamno plave, dok mu završni efekat daju sivkasti elementi Manhartovih oznaka.

Zlatni detalji su uklonjeni, jer bi na kraju krajeva možda ipak bili previše napadni, a i ne bi se uklopili u ovakav izbor boja.

Auto leži na gumama 275/30ZR21 i 295/30ZR21, koje su montirane na mat crne Manhart "Classic line Y-spoke" alu felne.

Kompanija KW bila je zadužena za ogibljenje pa je za ovaj automobil razvila nove amortizere sa opcijom podešavanja visine, koji su zaslužni za još bolju dinamiku u vožnji kroz krivine.

Kada je reč o motorizaciji, instalacijom "MHtronik Powerboxa" i karbonskog usisa vazduha, ionako brutalno snažan motor od 635 konjskih snaga sada ima nenormalnih 788 "konja" i vrtoglavih 935 Nm.

Sve je zaokruženo rikom iz četiri karbonske izduvne cevi prečnika 102 mm koje napadno štrče iz karbonskog difuzora.

Fabrički BMW M5 CS zvanično ubrzava 0-100 km/h za 3 sekunde. U ovom trenutku za MH5 nema podataka, ali s obzirom na porast snage nije više pitanje da li je Manhart MH5 GTR startniji, nego koliko je startniji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






 Povezane vesti

Manhart MH5 GTR- zvijer na točkovima

Izvor: Nezavisne Novine, 04.Dec.2021

Kada je BMW početkom 2021. godine predstavio model M5 CS, konkurencija je i više nego opravdano zadrhtala s obzirom da se radilo o najbržem i najsnažnijem serijskom BMW modelu ikada.

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.