Izvor: Moto.rs, 24.Jan.2014, 10:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
BMW testira reklame u kolima na osnovu lokacije i destinacije vozila
Njihov projekat nosi naziv „Virtual marketplace of the future“ i ima za cilj da obezbedi ponude i usluge na osnovu lokacije, a koje su relevantne za specifičnu rutu i finalnu destinaciju. Kao primer, BWM navodi da automobil može prikazivati informacije o parkingu u realnom vremenu, kao što su dostupnost slobodnih mesta i cena parkiranja tokom približavanja određenoj destinaciji. To nikako ne zvuči loše, ali BWM navodi da sistem takođe može iskoristiti lokaciju da vozača i...
Pogledaj vesti o: BMW
Šta je na sniženju? To će vam reći vaš BMW!
Izvor: AutoBlog, 24.Jan.2014
BMW-ov napredni iDrive multimedijski sistem bi mogao da postane prilično iritantan budući da nemački proizvođač ubrzano radi na sistemu reklamiranja baziranom na trenutnoj lokaciji vozila. Projekat je nazvan 'virtualno tržište budućnosti', a trebalo bi da omogući 'reklamiranje proizvoda i usluga...