Izvor: Moto.rs, 24.Jan.2014, 10:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BMW testira reklame u kolima na osnovu lokacije i destinacije vozila

Njihov projekat nosi naziv „Virtual marketplace of the future“ i ima za cilj da obezbedi ponude i usluge na osnovu lokacije, a koje su relevantne za specifičnu rutu i finalnu destinaciju. Kao primer, BWM navodi da automobil može prikazivati informacije o parkingu u realnom vremenu, kao što su dostupnost slobodnih mesta i cena parkiranja tokom približavanja određenoj destinaciji. To nikako ne zvuči loše, ali BWM navodi da sistem takođe može iskoristiti lokaciju da vozača i...
Pogledaj vesti o: BMW

Nastavak na Moto.rs...






Povezane vesti

Šta je na sniženju? To će vam reći vaš BMW!

Izvor: AutoBlog, 24.Jan.2014

BMW-ov napredni iDrive multimedijski sistem bi mogao da postane prilično iritantan budući da nemački proizvođač ubrzano radi na sistemu reklamiranja baziranom na trenutnoj lokaciji vozila. Projekat je nazvan 'virtualno tržište budućnosti', a trebalo bi da omogući 'reklamiranje proizvoda i usluga...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.