Zašto nije dobro voziti na rezervi

Izvor: AutoBlog, 23.Jul.2025, 15:05

Zašto nije dobro voziti na rezervi

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Screenshot YouTubeVožnja kada lampica za gorivo signalizuje da ste na rezervi, deluje izazovno ali samo kao kratkoročno rešenje. Ipak, takvo stanje može da prouzrokuje mnogobrojne probleme. U ovom tekstu istražujemo zašto izbegavanje dopune rezervoara do poslednjeg trenutka čuva novčanik, ali i kako pravilno da postupite ako do nestanka goriva dođe.Šta znači vožnja na rezervi?Kada na instrument tabli zasvetli žuta ili crvena lampica rezerve, obično ste potrošili glavnu zapreminu rezervoara, a preostalo vam je tek nekoliko litara goriva. Proizvođači obično ostavljaju između pet i 10 litara kao “bezbednosnu zalihu” koja omogućava vožnju narednih 50–100 kilometara, u zavisnosti od prosečne...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.