Zašto kupci vole nemačke proizvode

Izvor: AutoBlog, 03.Feb.2014, 19:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zašto kupci vole nemačke proizvode

Oznaka „Mejd in Džermani” je kao garancija kvaliteta i dalje širom sveta dobro poznata i cenjena, ali više nije dovoljna da na svetskom tržištu obezbedi dugoročni uspeh nemačkih proizvoda. Ovo je zaključak istraživanja koje je sprovela državna agencija za spoljnu trgovinu i marketing „Džermani trejd end invest”, a prenosi Beta.  Iako je ova oznaka kvaliteta i dalje na ceni, navodi se u istraživanju, za uspeh nemačkih preduzeća u inostranstvu potrebno je raditi na strategiji dugoročnog vezivanja kupaca za nemačke proizvode. Agencija je u 15 zemalja istražila kolika je danas prava vrednost marke „Mejd in Džermani”. Ispostavilo se da je u SAD ona i dalje sinonim za kvalitet, preciznost i pouzdanost. Pogotovu kada...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.