VW kompaktni SUV T-Roc debitovao u Frankfurtu

Izvor: B92, 14.Sep.2017, 09:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

VW kompaktni SUV T-Roc debitovao u Frankfurtu

T-Roc je jedan od modela koji je nedostajao u gami nemačkog proizvođača, a koji bi trebalo da postane novi prodajni adut Volkswagena, pogotovo u Evropi gde tražnja za krosover/SUV vozilima raste iz godine u godinu.

Sa dužinom od 4.234 mm, T-Roc je kraći od Tiguana za 252 mm. Međuosovinsko rastojanje iznosi sasvim zadovoljavajućih 2.603 mm, što garantuje dovoljno prostora za noge putnike na zadnjim sedištima.

Osnovna zapremina prtljažnika je 445 litara, a može >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << se povećati na 1.290 litara obaranjem naslona zadnjih sedišta.

Volkswagen je omogućio potencijalnim kupcima opcione mogućnosti individualizacije automobila, pa tako, između ostalog, mogu zahtevati da krov bude drugačije boje u odnosu na ostatak vozila, a u ponudi su crni, braon i beli.

Pri tome, C stub ostaje u boji karoseriji, čime se dobija zanimljiv vizuelni efekat.

Proizvođač je želeo da razbije monotoniju enterijera pa su komandna tabla, centralna konzola i delovi unutrašnjosti vrata obloženi ukrasnim panelima u boji karoserije vozila.

T-Roc je standardno opremljen multimedijalnim sistemom sa 6,5 inčnim displejom, a uz doplatu se može dobiti i veći, 8 inčni ekran. Uz skuplji paktet opreme ide i mogućnost bežične dopune smartfon uređaja, kao i unapređeni stereo sistem sa 300 vati i 8 kanala.

Među doplatnim opcijama je i veliki, 11,7 inčni digitalni instrument klaster, umesto standardnih analognih instrumenata ispred vozača, na kome se mogu prikazivati razni sadržaji, uključujući i navigacione mape.

Kada je reč o motorizaciji, kupci u Evropi mogu da računaju na nekoliko benzinskih i dizel varijanti. Bazični benzinac je 1.0 TSI sa 115 ks (85 kW), u kombinaciji sa šestobrzinskim manuelnim menjačem i prednjim pogonom.

Dostupan je i 1.5 TSI sa 150 ks (110 kW), a menjač u ovom slučaju može biti šestobrzinski manuelni (isključivo pogon na prednje točkove) ili sedmostepeni automatizovani sa duplim kvačilom (pored prednjeg, na raspolaganju je i pogon na sva 4 točka). Benzinsku ponudu zaokružuje 2.0 TSI sa 190 ks (140 kW), uparen isključivo sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom i pogonom 4x4.

Najslabiji dizelaš je 1.6 TDI sa 115 ks (85 kW), šestobrzinskim manuelnim menjačem i prednjim pogonom. Pored njega, u ponudi su i dve 2.0 TDI jedinice. Slabija raspolaže sa 150 ks (110 kW), a kupci mogu da biraju između šestostepenog manuelnog i sedmobrzinskog automatizovanog menjača sa dvostrukim kvačilom, kao i između prednjeg i pogona 4x4.

Snažniji 2.0 isporučuje 190 ks (140 kW), a dolazi ekskluzivno sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom i pogonom na sva 4 točka.

Volkswagen T-Roc stiže u prodajne salone krajem godine, kada će biti poznata i cena ovog automobila.

.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.